۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۸۰۶۸۷

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
معنی "رای بی رای" چیست؟، واکنش کدخدایی به همزمانی انتخابات و وقایع فلسطین، متولی بر باد رفتن دارایی مردم کجاست؟،علت گرانی‌های نزدیک انتخابات چیست؟ بخشی از تازه هاس شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، معنی "رای بی رای" چیست؟، واکنش کدخدایی به همزمانی انتخابات و وقایع فلسطین، متولی بر باد رفتن دارایی مردم کجاست؟،علت گرانی‌های نزدیک انتخابات چیست؟ بخشی از تازه هاس شبکه های اجتماعی امروز است.

 

معنی "رای بی رای" چیست؟

یک کاربر در توئیتی نوشت:

اگر بدانید رای بی رای یعنی انتخاب شما همان انتخاب من است. یعنی حفظ وضع موجود انتخاب من است. یعنی به قدرت رسیدن اقلیت انتخاب من است، شاید دیگر با آن ژست نگیرید.

رای نمی دهم خودش رای دادن است. تمام

معنی "رای بی رای" چیست؟

 

واکنش کدخدایی به همزمانی انتخابات و وقایع فلسطین

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: در شور و شوق انتخابات، نباید فراموش کرد که این روزها زنان و کودکان مظلوم فلسطینی مورد سبعانه ترین جنایت ها واقع شده و متاسفانه مجامع بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر اقدام موثری را در جهت محکومیت و توقف این جنایت ها انجام نمی دهند.

واکنش کدخدایی به همزمانی انتخابات و وقایع فلسطین

 

متولی بر باد رفتن دارایی مردم کجاست؟

سید امیر سیاح در توئیتی نوشت: بعد از سقوط بورس، ۱۲ میلیون ایرانی وارد بازار رمز ارزها شده‌اند و دارایی‌هایشان در خطر کلاهبرداری و سقوط است.

شبکه شتاب بانک مرکزی بستر معاملات رمز ارزی شده و فرار سرمایه از کشور هم به شدت جریان دارد مانند خروج خون از تن بیمار مجروح.

متولی بیمار کجاست؟ رفته ثبت نام انتخابات۱۴۰۰ 

متولی بر باد رفتن دارایی مردم کجاست؟

 

علت گرانی‌های نزدیک انتخابات چیست؟

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: یک ماه مانده تا انتخابات، دستگاه های دولتی دستور گرانی برخی کالا های اساسی (نان، روغن، شکر و...) آن هم برای چندمین بار ظرف چند ماه اخیر را صادر کرده اند؛

این در حالی است که آقای روحانی اول سال گفت هر گرانی که باید اتفاق می افتاده، انجام گرفته و در این چند ماهه پایانی دولت دیگر نباید کالاها از سوی دولت گران شود!

شما بگویید! بدتر از این می شود مردم را در آستانه انتخاباتی مهم اذیت و بدبین کرد؟! این رفتار ها برای افزایش امید و مشارکت است، یا برای نا امید کردن و دلزدگی؟

شاید هم بو برده اند که اراده ای در میان مردم برای تغییر ریل دولت در حال شکل گرفتن است، تصمیم گرفته اند مردم را نا امید کنند، یا پیشاپیش دارند رای دهندگان به تحول و تغییر را مجازات می کنند؟!


چرا رئیسی در قوه قضائیه نماند؟

یک کاربر با طرح این سوال که اگر رئیسی میخواست با فساد مبارزه کند چرا در قوه قضائیه نماند، در توئیتی نوشت: چون در آنجا با فسادی که شکل گرفته میتوان برخورد کرد و در دولت با فسادی که هنوز شکل نگرفته.

چرا رئیسی در قوه قضائیه نماند؟

 


یک شایعه درباره مقاومت فلسطین

اخ فی الله در توئیتی نوشت: از شایعاتی که مطرح شد این بود که مقاومت فلسطین برجی در تلاویو رو خواهد زد و هشدار داده که اون رو منفجر میکنن تا همه منتظر صحنه زدن برج باشن و بعد از نزدن برج احساس ناامیدی کنن

واقعیتش اینه که این شایعه بوده و مقاومت همچین چیزی رو نگفته.

یک شایعه درباره مقاومت فلسطین

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات