۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۸۰۸۰۳
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

نباید بگوییم چون فلانی بد بود پس رأی نمی‌دهیم

نباید بگوییم چون فلانی بد بود پس رأی نمی‌دهیم
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم گفت: نمی‌توان به بهانه اینکه فلان شخص بد بوده و بد عمل کرده در انتخابات شرکت نکرد شرکت در انتخابات حرکت در مسیر شهدا است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در جلسه قرارگاه هیئات مذهبی ناحیه شهرستان قم طی سخنرانی اظهار داشت: اگر ما وظیفه شناس باشیم به دنبال عمل به تکلیف خواهیم بود و اینگونه مشکلات حل خواهد شد در این میان مداحان با داشتن جامعه مخاطب گسترده نقش موثری در عمل به تکلیف دارند مداحان توانستند شخصیت برجسته مانند حضرت ابوالفضل علیه السلام را رهرو راستین سیدالشهدا بود را به مردم معرفی کنند.

وی بیان داشت: در پیروزی انقلاب اسلامی خیلی از افراد مشت گره کرده و شعار دادند ما اهل کوفه نیستیم، اما اکنون همه آن‌ها در مسیر اهل کوفه قرار گرفتند در راه حق ثابت قدم ماندن کار سختی است، اما اگر از خدا کمک بخواهیم می‌توان در راه حق و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم ماند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم افزود: حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز ثابت قدم ماندن در راه حق است وی در طول چهل سال گامی به عقب نرفت و همان اعتقادات اوایل انقلاب خود را داشت امام خمینی (ره) هرگز با زیاده‌خواهان و مستکبران سازش نکرد هیچ شخصی نمی‌تواند بگوید که تابع حضرت امام خمینی است، اما با مستکبران سازش کند.

وی بیان داشت: باید از یک مکتب درس بگیریم که از همه قید و بند‌ها ما را رها کند که همان مکتب در راه خدا و اولیای خدا ماندن است بدون پیروی از امیرالمومنین علیه السلام نمی‌توانیم خود را از قید و بند‌های دنیای رها کنیم.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: مردم در انقلاب و در طول این چهل و سه سال گذشته خوب در میدان حمایت از، ولی فقیه حضور یافتند ما بهتر از این مردم در دنیا نداریم این مردم همیشه در میدان بودند و برای این نظام و انقلاب از جان و مال و آبرو و عزت خود گذشتند باید به این مردم خدمت مردم.

وی افزود: اگر امروز پای صندوق‌های رای نیاییم باید جواب خون شهدا را بدهیم جواب آن‌هایی را که در مرز‌ها به دست منافقین سر بریده شدند نمی‌توانیم بگوییم که دوست‌دار شهدا هستیم، اما، چون از آقای فلانی بدمان می‌آید در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم عنوان داشت: مردم سالهاست که مشکلات و نگرانی‌ها را تحمل می‌کنند و اکنون نیز در سخت‌ترین شرایط به سر می‌برند، زیرا دولت‌ها تک‌بعدی عمل کردند یکی راه سازندگی را در پیش گرفت و بخش‌های دیگر را رها کرد یکی به دنبال توسعه سیاسی بود یکی با شعار مهرورزی و عدالت آمد دولت اخیر هم با تدبیر و امید، امید همه را ناامید کرد سی و دو سال وقت ملت را گرفتند و دل در گروی غرب داشتند و از توانمندی‌های درون بهره نبردند.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: در بحث موشک که امروز در دست فرزندان اسلام است حتی کوچک‌ترین قطعات آن تحریم بود، اما در این زمینه رشد کردیم، اما در ابتدایی‌ترین تولیدات مانند تولید جو و گندم به بیگانگان نگاه کردیم و در آن ناکارآمد ماندیم.

وی بیان داشت: در خصوص اینکه می‌گویند چرا شورای نگهبان برخی از افراد را تایید صلاحیت می‌کند باید گفت: حکومت ما مردم سالاری دینی است که می‌خواهد همه مردم با هر تفکری وارد صحنه شوند و نمی‌توان گفت: چرا فلانی تایید صلاحیت شد مردم باید حساب شده رای بدهند شاخص‌های انقلاب را امام و رهبری تعیین کردند مردم بر اساس آن‌ها به شخص مورد نظر رای بدهند اگر شما می‌دانید که فلانی معلوم‌الحال است حتی اگر شورای نگهبان نیز او را تایید کرد شما نباید به وی رای دهید.

ارسال نظرات