۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۸۰۷۸۹
بسته انتخاباتی رسا؛

از شور انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گرد جهانگیری+فایل

از شور انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گرد جهانگیری+فایل
در این بسته، اخباری شامل احتمال انصراف جلیلی و محمد به نفع رئیسی، افتتاح ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین و اظهارات انتخاباتی چهره های شاخص را تقدیم خوانندگان می کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، قطار انتخابات آرام آرام در حال گذر از ایستگاه شورای نگهبان است و در چند روز آینده خواهیم دید که از میان خیل ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری چند نفر به عنوان نامزد نهایی پاستور انتخاب خواهند شد.

برخی کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی در چند روز گذشته گمانه زنی های بسیاری در خصوص تأیید شدگان نهایی انتخابات ریاست جمهوری داشته اند، اما سخنگوی شورای نگهبان همه آنها را رد کرده و گفته است هنوز جمع بندی نهایی صورت نگرفته و به زودی پس از جمع بندی، اسامی به وزارت کشور اعلام خواهد شد.

در این بسته انتخاباتی، اخباری شامل یادآوری توهین های رییس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی جهانگیری به مردم در سال 94، احتمال انصراف جلیلی و محمد به نفع رئیسی، کناره گیری زریبافان به نفع رئیسی، افتتاح ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین» و اظهارات انتخاباتی چهره های شاخص انتخابات را تقدیم خوانندگان گرامی خواهیم کرد.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

ملت یادتان هست مرعشی مردم شهرستان ها را «عقب مانده سیاسی»! نامید؟

«حسین مرعشی» در مورد آخرین فعالیت‌های انتخاباتی ستاد اسحاق جهانگیری گفت:«من رئیس شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی آقای جهانگیری شدم».

مرعشی افزود: «آقای رضا ویسه نیز معاون اجرایی این ستاد شد».

فاطمه پهلوانی، محمدرضا جلایی‌پور، حسین مرعشی، شهیندخت ملاوردی، محمد نعیمی‌پور، سیدرضا نوروز زاده و رضا ویسه از طرف اسحاق جهانگیری داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری به عنوان هفت عضو «شورای سیاستگذاری» ستاد انتخاباتی‌ انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که در اسفند ۹۴ وقتی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس در تهران پیروز شدند و در برخی شهرستان ها شکست خورند، مرعشی با بی ادبی و توهین به هموطنانمان، مردم شهرستان ها را «عقب مانده سیاسی»! نامید.

گفتنی است «محمدرضا جلایی پور» از اعضای ستاد انتخاباتی جهانگیری محکوم امنیتی فتنه ۸۸ است. محمدرضا جلایی پور نقش جمع‌آوری سرباز خیابانی برای پروژه‌های فتنه سازی را بر عهده داشته است. سوابق جلایی پور در زمینه آموزش‌های خارج از کشور او بعد از خروج از کشور- پس از فتنه ۸۸ تا سال ۹۲- با هدف نفوذ و تاثیرگذاری در ساختار سیاسی موجود است.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

جهانگیری همان دولتمردی است که اصلاح طلبان در بهار ۹۷ تصویر او را در لباس «سوپرمن» در صفحات اول روزنامه های خود منتشر کردند. اما دلار ۴۲۰۰ تومانی که در افکار عمومی به «دلار جهانگیری» مشهور شد، خسارت های بسیار زیادی به کشور وارد کرد و به اذعان حامیان دولت، منجر به ازدست‌رفتن ۲۵ تا ۳۰ میلیارد دلار و حدود ۷۰ تا ۸۰ تن طلا شد.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

لازم به ذکر است که «مهدی جهانگیری» - برادر معاون اول دولت روحانی- به جرم قاچاق حرفه ای ارز به مبلغ ۶۰۷ هزار و صد یورو، ۱۰۸ هزار دلار به دو سال حبس، ضبط ارز و جزای نقدی چهار برابر بهای ریالی ارز قاچاق شده محکوم شد. وی در پرونده دیگری به جرم تحصیل مال نامشروع به مبلغ بیش از ۴۵۶ میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به تحمل دو سال حبس و رد مال محکوم شد.

برای مبارزه با مافیا و باندهای الیگارشی و هزار فامیل آماده‌ام

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: خود را برای برخورد با مافیا و کسانی که منافع‌شان در ادامه یافتن وضع موجود است و باندهای الیگارشی و هزار فامیل که حتی فساد را نیز بین خود تقسیم کرده‌اند، آماده کرده‌ام.

وی افزود: با بیان اینکه توجه به مسئله جوان و دولت جوان انقلابی یک ضرورت برای تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: باید تمامی نامزدهای انتخابات موضع خود را به صورت صریح و شفاف در این زمینه اعلام کنند.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

ضرغامی با تأکید بر اینکه جوانگرایی نباید به صورت شعاری و ایده آرمانی مطرح شود، تصریح کرد: امروز خلاقیت، ابتکار، آشنایی با فناوری‌های روز که بزرگسالان با آن فاصله دارند، تحت سیطره جوانان است، به همین دلیل توجه به جوان و جوانی ضرورت جدی دارد؛ ما باید مناصب اجرایی را به جوانان واگذار کنیم تا خلاقیت و پشتکار و نیروی جوانی به کمک کشور بیاید.

احتمالا جلیلی و محمد به نفع رئیسی انصراف می دهند

«حسین کنعانی مقدم» در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:«در جریان اصولگرایی بر روی سید ابراهیم رئیسی به اجماع خواهند رسید و اگر این اتفاق نیفتد انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد».

کنعانی مقدم افزود:«انتخابات امسال رقابت بین حامیان دولت روحانی و اصولگرایان است و در واقع می‌شود گفت که رقابت بین رئیسی و لاریجانی است و سایر افراد یار کمکی و پوششی هستند که برای مناظره‌ها حضور خواهند داشت...جلیلی و محمد به نفع رئیسی کنار خواهند رفت ».

حکیمی‌پور: جا انداختن موضوع ائتلاف با لاریجانی در بدنه اصلاحات سخت است

حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت، کنش داوطلبان احراز صلاحیت نشده را در آرایش نهایی انتخابات‌ موثر دانست و افزود: این بحث که اصلاح‌طلبان دنبال برنامه ائتلاف با لاریجانی هستند کاملا مشخص است و نشانه‌های آن را می‌بینیم اما جا انداختن این موضوع در کلیت جریان و به ویژه در بدنه فعال آن سخت است.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

زریبافان به نفع رییسی کناره‌گیری کرد

مسعود زریبافان روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای به نفع سید ابراهیم رییسی دیگر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد. در این بیانیه آمده است: اینجانب به‌عنوان سرباز نظام و ولایت و خدمتگزار مردم که به علت حضور بی‌واسطه میان مردم، آگاهی دقیق و ملموسی از مشکلات معیشتی مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی دارم و تنها راه برون‌رفت از وضعیت به شدت ناگوار را حضور پرشور و حداکثری مردم فهیم ایران اسلامی پای صندوق رای و در این رهگذر انتخابی آگاهانه می‌دانم.

انتخابات 1400 از مهمترین خرمشهرهای پیش‌ رو است

سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد گفت: اساتید بسیجی برای تحقق دولت جوان حزب الهی و تبیین اهمیت فوق العاده انتخابات پیش رو اقدام کنند چرا که یکی از مهمترین خرمشهرهای پیش رو همین انتخابات تمدنی 1400 است.

بیانیه جمعیت ایثارگران/ سرنوشت فرزندانمان به انتخابات گره خورده است

جمعیت ایثار گران انقلاب اسللامی طی بیانیه ای با تأکید بر اینکه سرنوشت فرزندانمان به انتخابات گره خورده است، از ملت ایران دعوت کرد برای شرکت در انتخابات سرنوشت ساز حضور فعالانه، آگاهانه و اثر بخش داشته باشند.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

داوطلبان ریاست جمهوری و طرفداران آنها مجاز به هتک حرمت و حیثیت سایر نامزدها نیستند

رحمانی فضلی وزیر کشور با اشاره به مفاد قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: این کمیسیون به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری از امکانات دولتی تشکیل و زیر نظر هیئت اجرایی مرکزی انتخابات فعالیت می نماید.

وی ادامه داد: نامزدهای ریاست جمهوری که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید و اسامی آنها از طرف وزارت کشور اعلام می‌ شود، هر یک حق‌دارند به طور مساوی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای معرفی و ارائه برنامه‌های خود استفاده نمایند و ‌ترتیب و تنظیم برنامه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از طریق صدا و سیما بر عهده این کمیسیون خواهد بود.

وزیر کشور یادآوری کرد: فعالیتهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از تاریخ اعلام اسامی آنان به وسیله وزارت کشور رسماً آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع‌اخذ رأی خاتمه می‌پذیرد.

رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: داوطلبان ریاست جمهوری و طرفداران آنها، به هیچ وجه مجاز به هتک حرمت و حیثیت سایر نامزدها نیستند و در صورت تخلف، برابر مقررات مجازات خواهند شد.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از کاندیداتوری آیت الله رئیسی حمایت کرد

طی بیانیه‌ای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از کاندیداتوری آیت الله رئیسی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حمایت کرد؛ در بخشی از این بیانیه آمده است:

ورود آیت ا... ابراهیم رئیسی به عرصه انتخاب دولت ۱۴۰۰ شابد همان نقطه روشن انتهای تونل باشد که امید پرپر شده جوان ایرانی زیر چرخ های بولدوزر سوء تدبیر ۸ ساله را زنده نگه داشته و به او یادآور میشود، کسی در قامت قاضی بیش از ۲۰۰۰ بنگاه و کارخانه مهم را بازگشایی کرده و سفره های خالی کثیری را رونق بخشیده و کسی که اراده ای پولادین حلقوم یقه سفیدها و دست اندازان به منابع کشور را فشرده تا بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به بیت المال برگرددف حال اگر سکان دار مهمترین رکن اجرایی کشور که صاحب اختیار بودجه ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومانی سالانه است بشود چه خواهد کرد؟

آری این چنین است که جوانی که با ناامیدی محض به آینده خود مینگریست، چگونه رایحه خوش ساده زیستی مقتدرانه امیدوارش میکند و دنیا خواهد دید که این صداقت چه معجزه ای در فصل معجزه ها خرداد خاطره انگیز رقم خواهد زد.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

کسانی که می گویند اختیار نداریم و دوباره کاندید می شوند خائنان به ملت هستند

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه باید به جای شعارها به باورها توجه کرد، اظهار داشت: مردم در رای دادن به عملکرد گذشته توجه کنند و نه به شعارها. تمام کسانی که کاندید می شود رجل سیاسی و مذهبی هستند و اگر نباشند رجل سیاسی و مدیر محسوب نمی شوند. 

وی با بیان اینکه کسی که می داند اختیار وافی ندارد نباید نامزد شود، خاطرنشان کرد: کسانی که می گویند اختیار نداریم و دوباره کاندید می شوند چرا وارد می شوند؟ اینها خائنان به ملت هستند و نقش اپوزوسیون را دارند. هدف آنها این است که از درون مخالفت کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره کناره گیری به نفع رئیسی اظهار داشت: کسی که خودش را آماده نمی بینید پس چرا کاندید می شود؟ کسی که این آمادگی را ندارد وارد شود کار حرام انجام داده است و کسی می‌تواند کاندید شود که بداند اصلح است و برای انجام آن کار مناسب ترین است این که عده ای اصرار دارند ترکیب بندی کنند اشتباه است، در انتخابات جبهه بندی وجود دارد بله من و آقای رئیسی در یک جبهه هستیم.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

امروز به جمع‌بندی برسیم، نتایج تأیید صلاحیت‌ها اعلام خواهد شد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمی‌توانم درباره تمدید دوره 5 روزه بررسی صلاحیت‌ها الآن اعلام نظر کنم؛ اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد اما اگر به جمع‌بندی نرسیم، دوره 5 روزه تمدید خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز به هیچ نظر نهایی در شورای نگهبان درباره داوطلبان نرسیده‌ایم چرا که باید تک‌تک پرونده‌ها بررسی شود و نظرات کارشناسی و مراجع رسمی را ملاحظه کنیم، از همه دوستان و علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که از انتشار شایعات درباره صلاحیت‌ها بپرهیزند و اگر ما به جمع‌بندی برسیم، حتماً اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی ابراز کرد: امروز دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح شد و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: بعد از ظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین» افتتاح شد

ستاد حوزوی انتخاباتی ملت امام حسین(ع) به همت مؤسسه خانه طلاب جوان قم و همکاری مراکز و مؤسسات حوزوی و تأییدیه مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، با هدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، بدون حمایت از کاندیدایی خاص تشکیل شده است.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

دشمن از حضور دلباختگان لبخند جان کری ها در انتخابات استقبال می کند

حجت الاسلام والمسلمین ملکی گفت: در طول انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم که هر کجا شهید رجایی ها روی کار آمده اند، دشمنان از طرق مختلف سعی کرده اند آنها را از میدان به در کنند، اما هنگامی که افرادی که دلباخته لبخند جان کری ها بوده اند روی کار آمده اند، از آنها استقبال کرده اند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه فعالیت در عرصه انتخابات را نوعی جهاد دانست و خاطرنشان کرد: روشنگری، حرکت در راستای مشارکت حداکثری، خنثی سازی تبلیغات و توطئه های دشمنان و تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح از جمله کارهایی است که در ایام انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بالندگی امروز حوزه های علمیه و روحانیت را مرهون و مدیون تلاش های مجاهدانه امام راحل و علمای بزرگ و شهدا دانست و گفت: امروز حوزه های علمیه باید در راستای رسالت های خود گام های روشنگرانه بردارد.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

برای ایجاد وحدت، همدلی و جذب حداکثری نیازمند کارهای تشکلی و جمعی هستیم

همچنین خانم ظهیری در این مراسم با اشاره به اینکه امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت و همدلی در میان نیروهای جبهه انقلاب به ویژه حوزویان هستیم، گفت: امروز برای ایجاد وحدت، همدلی و جذب حداکثری نیازمند کارهای تشکلی و جمعی هستیم.

وی با بیان اینکه تمام تشکل‌های حوزوی عهدی را با ولایت بسته و بر این عهد استوار هستند که تا پایان با هم همدل و همراه بمانند، اظهار داشت: ملت امام حسین(ع) از کسانی که حسینی عمل کرده اند، آموخته اند که جدای از هر گونه رنگ و لعابی توان خود را در راستای تقویت جبهه انقلاب به کار گیرند.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

احمدی نژاد: ردصلاحیت شوم انتخابات را تایید نمی کنم!

محمود احمدی نژاد در تازه ترین اظهاراتش درباره احتمال ردصلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: دو بار در سالهای ۹۲ و ۹۶ مرا رد کردید و ما به احترام مردم، انقلاب و نظام چیزی نگفتیم اما اگر این بار بخواهید همان کار را تکرار کنید من شرکت نمی کنم و انتخابات را هم تایید نخواهم کرد.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

آملی لاریجانی: بی‌طرفی کامل در بررسی صلاحیت‌ها لحاظ می‌شود

آیت الله آملی لاریجانی عضو فقهای شورای نگهبان درباره روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، کمال دقت و بی طرفی کامل را لحاظ می‌کنیم.

ابطحی: نامزد «غیر اصلاح طلب» نخواهیم داشت

محمد علی ابطحی گفت: اصلاح طلبان در حال رسیدن به این نتیجه هستند که کاندیدای نهایی‌شان قطعا اصلاح طلب باشد.بنابراین در صورتی که این تصمیم نهایی شود، کاندیدای نهایی احتمالا از بین آقای پزشکیان و جهانگیری خواهد بود./841/

برای دریافت فایل بسته انتخاباتی رسا (اینجا) کلیک کنید.

از شور حسینی انتخاباتی حوزه تا جمع شدن هتاکان و فتنه گران گِرد جهانگیری!

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
شورای محترم نگهبان بایستی اسحاق جهانگیری و شریعتمداری رو که .. انتخاباتند و تایید صلاحیتشان بمنزله پاشیدن نمک بر روی زخم جراحات مردم است را با قاطعیت رد صلاحیت کند.
0
0