۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۸۰۸۸۰
آیت الله عبدالهی:

مهمترین شاخصه و آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان جهان است

مهمترین شاخصه و آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان جهان است
آیت الله عبدالهی با بیان اینکه مهمترین آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان جهان است، گفت: آزادی خواهان جهان فریاد خروشان خود را در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین سردهند.

آیت الله محمود عبدالهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی در نوار غزه، گفت: بدون تردید بیت المقدس و مسجد الاقصی مراکز مقدسی برای تمام ادیان الهی و پایگاه و جایگاهی برای نشر معارف انبیای الهی بوده است.

آیت الله عبدالهی با بیان اینکه در اسلام شهر مکه و مدینه مقدس است، افزود: شهر مکه به جهت وجود مسجد الحرام و مدینه به خاطر مسجد النبی و آرامگاه مقدس پیامبر مقدس بوده، همچنین سرزمین فلسطین به جهت وجود مسجد الاقصی دارای تقدس و احترام ویژه الهی بوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه ابراز داشت: مسجد الاقصی جایگاه معراج پیامبر اکرم(ص) و نخستین قلبه گاه مسلمین بوده و مرکز مشترکی برای اتحاد میان ادیان ابراهیمی همچون یهودیت، مسیحیت و مسلمانان است.

وی با بیان اینکه فلسطین کشور اسلامی بوده که مورد تجاوز استکبار جهانی قرار گرفته، گفت: امروز شاهد این هستیم که رژیم محنوس صهیونیستی با وحشیانه ترین حملات مردم مظلوم فلسطین را مورد تهاجم قرار داده و کودکان و جوانان و زنان مورد هجوم بی رحمانه مزدوران اسراییلی قرار گفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: بر اساس فطرت انسانی، تمایلات ملی و اسلامی و وجدان اخلاقی بر این حکم می کند که از مردم مظلوم در هر نقطه جهان دفاع کرده و جهانیان در پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» مردم بی دفاع غزه به جوش و خروش برخیزند.

وی بر لزوم اتحاد و همبستگی امت اسلامی در برابر محکومیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد و افزود: مردم کشورهای مسلمان با تجمعات و راهپیمایی خود، جنایت های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و همچنین همبستگی و اتحاد خود را با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه اعلام کنند.

آیت الله عبدالهی با اینکه مهمترین شاخصه و آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان جهان و مردم بی دفاع فلسطین است، گفت: باید مردم ایران و انسانهای آزادی خواه جهان، فریاد خروشان خود را در جهت حمایت از مظلومان فلسطین سر دهند و از جنایت این رژیم منحوس اعلام انزجار جویند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: مسؤولان و سران کشورهای اسلامی نیز حمایت های خود را اعلام داشته باشند تا اینکه اتمام حجتی برای استکبار جهانی به ویژه اسراییل جنایتکار شود./998/  

ارسال نظرات