۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۸۱۰۸۸
صفار هرندی:

راه نجات جامعه از وضع کنونی توجه به روحیه مقاومت است

راه نجات جامعه از وضع کنونی توجه به روحیه مقاومت است
دکتر صفار هرندی گفت: راه نجات کشور و مردم از مشکلات گوناگون و پیچیده کنونی، حاکم شدن روحیه و فرهنگ مقاومت در دل و عمل مسئولان است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی واجتماعی خبرگزاری رسا، دکترمحمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در "سومین جلسه سیاسی-تحلیلی بصائر" در جمع طلاب، فضلا و اساتید مدرسه علمیه شهید صدوقی قم و موسسه فقهی علی بن موسی الرضا (ع)، نظریه مقاومت و عاقلانه بودن آن و سودمند بودن آن برای مردم را تبیین؛ و در مقابل، تبعات شکست آور و ذلت آفرین نظریه سازش را تشریح کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مساله مقاومت بیان کرد: راه نجات کشور و مردم از مشکلات گوناگون و پیچیده کنونی، حاکم شدن روحیه و فرهنگ مقاومت در دل و عمل مسئولان است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مذاکره را عامل فرسایش در پیشبرد امور و رخوت داخلی، و دل بستن به مذاکره را نشانه بازی خوردن از دشمن دانست و آینده روشنی را برای رفع تحریم ها از طریق مذاکره پیش بینی نمود.

صفار هرندی گفت: بایستی کاری را انجام دهیم که از دست ما برمی آید و آن، خنثی کردن تحریم هاست، رفع تحریم ها و تلاش برای آن از طریق مذاکره، کاری است که در اختیار تحریم کنندگان است، و نمی شود به آن دل بست و نه بر مبنای آن برنامه ریزی کرد.

سلسله نشست های تحلیلی سیاسی بصائر با حضور دکتر صفار هرندی

وی با اشاره به دوقطبی کردن فضای انتخابات اظهار داشت: در فضای انتخابات نباید به دو قطبی های مضر دامن زد؛ مثل دو قطبی معیشت در برابر هر امر مقدس و محترمی، یا دو قطبی مذاکره در برابر تحریم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نیروهای انقلابی به دنبال حل مسائل و نیازهای مردم هستند، ابراز کرد: نیروهای انقلابی حاضر در بین کاندیداها، عموما کسانی هستند که به دنبال حل مساله و نیاز واقعی مردم هستند؛ که این رویکرد، بسیار مبارک و ارزشمند است.

در قسمت دوم این جلسه، پرسشهای صریح و بی پرده ای توسط حضار جلسه و پاسخ های مستند و منصفانه ای توسط دکتر صفار هرندی مطرح شد.

ارسال نظرات