۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۸۱۱۰۶

جزییات ثبت نام بسته اینترنت رایگان انتخابات از امروز

جزییات ثبت نام بسته اینترنت رایگان انتخابات از امروز
وزیر ارتباطات با تشریح جزئیات اعطای یک ماه اینترنت رایگان به همه کاربران، حجم مصرفی این بسته اینترنت را ۷ گیگابایت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده است و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روزها، بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.

وی خطاب به کاربران گفت: ما برای شما یک بسته ۷ گیگابایتی اینترنت یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته‌ایم که به هر کد ملی یک بسته تعلق می‌گیرد.

وزیر ارتباطات افزود: برای اینکه یکباره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت نام در یک هفته انجام می‌شود. تقسیم بندی ثبت نام بر اساس رقم آخر کد ملی خواهد بود. هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها فقط روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهند شد و از عصر امروز دوشنبه سوم خرداد، ثبت‌نام آن آغاز می‌شود، تاکید کرد: بسته‌های فعال فعلی کاربران، در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقیمانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود.

آذری جهرمی افزود: ما با هیچ کسی برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعال‌سازی هم نخواهیم کرد. ثبت نام هم صرفاً از طریق سایتی خواهد بود که امروز اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید.

در همین رابطه آذری جهرمی با اعلام سایت ثبت نام به نشانی ICTGIFTS.IR گفت: مرحله اول ثبت نام مختص افرادی است که رقم آخر کدملی شان ۰ و ۱ باشد.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات