۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۸۱۱۵۵

مهلت ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید تمدید شد

مهلت ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید تمدید شد
خوزستان - مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران خوزستان از تمدید مهلت ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ در سراسر کشور خبرداد.
مرتضی جعفری نژاد، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار داشت: مهلت ثبت نام مقاطع تکمیلی سطح ۳ و ۴ و بازپذیری تا روز جمعه ۷ خردادماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی افزود: در مقطع عمومی نیز این مهلت تا سه شنبه ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ تمدید شده است که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir و همچنین مدارس علمیه سراسر کشور اقدام به نام‌نویسی کنند.

وی با بیان این که در سال جدید تحصیلی در مقطع سطح ۲ در ۲۸ شهرستان از متقاضیان تحصیل در مدارس علمیه خواهران ثبت نام صورت می‌پذیر عنوان کرد: بانوانی که دارای مدرک سیکل و دیپلم هستند می‌توانند جهت تحصیل در حوزه علمیه خواهران اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان خوزستان افزود: علاقه‎ مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفترچه‌های راهنمای پذیرش در سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و یا پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

 جعفری نژاد در پایان به زمان برگزاری آزمون مقاطع تکمیلی و بازپذیری و همچنین مقطع عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: آزمون مقاطع تکمیلی (سطح سه و چهار حوزوی) ویژه دارندگان سطح دو و سه حوزه و بازپذیری در روز جمعه ۴ تیرماه سال جاری و آزمون مقطع عمومی (سطح دو) ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر نیز روز جمعه ۲۵ تیرماه برگزار خواهد شد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات