۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۶۸۱۲۱۲
حجت الاسلام لیراوی:

انتخاب نادرست مشکلات کشور را افزایش می دهد

انتخاب نادرست مشکلات کشور را افزایش می دهد
سرپرست اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیمای قم تأکید کرد که باید تلاش کنیم تا یک دولت جوان و انقلابی روی کار بیاید تا در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب قدم بردارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام لیراوی سرپرست اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیمای قم عصر امروز در مراسم رونمایی از «تازه های نشر دین و رسانه مرتبط با انتخابات 1400» که در تالار اندیشه اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیمای قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسأله انتخابات گفت: امروز باید دانست که سرنوشت کشور ما به انتخابات بستگی دارد، از این رو باید انتخاب خوبی را داشته باشیم و به کاندیدای اصلح رأِی دهیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا یک دولت جوان و انقلابی روی کار بیاید تا در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب قدم بردارد.

حجت الاسلام لیراوی با بیان اینکه اگر انتخاب خوبی نداشته باشیم، بدون شک مشکلات کشور افزایش پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: ما بر مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح تأکید داریم.

وی نقش رسانه ها در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: اگر رسانه به رسالت خود در انتخابات به درستی عمل کند، مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح رقم خواهد خورد.

سرپرست اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیمای قم اخلاق مناظرات انتخاباتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به نیازهایی که در این زمینه احساس می شد درصدد تألیف آثاری در خصوص اخلاق مناظره بر آمدیم که امروز از آنها با حضور آیت الله حسینی بوشهری رونمایی خواهیم کرد.

ارسال نظرات