۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۸۱۳۰۵
رییس جمعیت علمای اهل سنت پاکستان:

آمریکا و اسرائیل رژیم های تروریستی و غاصب حقوق مردم فلسطین هستند

آمریکا و اسرائیل رژیم های تروریستی و غاصب حقوق مردم فلسطین هستند
رییس جمعیت علمای اهل سنت پاکستان توقع خیر و نیکی از آمریکا را توقعی بیجا دانست و گفت: آمریکا از همراهان و سرپرستان تروریست در جهان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سید محمد محفوظ مشهدی رییس جمعیت علمای اهل سنت پاکستان امروز در مراسمی که در شهر لاهور برگزار شد، گفت: آمریکا و اسرائیل یک رژیم تروریستی و غاصب حقوق مردم فلسطین اند.

وی با بیان این که توقع خیر و نیکی از آمریکا توقع بیجا است، آمریکا از همراهان و سرپرستان تروریست در جهان است، ابراز داشت: آمریکا بخاطر حمایت سیاسی، مالی، کمک نظامی رژیم اشغالگر قدس در جنایت های او علیه اسلام و مسلمانان، شریک است.

این رهبر سیاسی پاکستانی دیدار وزیر خارجه آمریکا با سران تل ابیب را موجب تشویق اقدامات جنایتکارانه این رژیم غاصب در حق فلسطینیان و تضییع حقوق مردم فلسطین دانست و گفت: آمریکا، شورای امنیت سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای بین المللی را برای بقا و تحفظ رژیم صهیونیستی بکار می گیرد و عامل ترویج عملیات تروریستی و مسئول گسترش رعب و وحشت در سراسر جهان است.

وی با اشاره به این که ایالات متحده تمام نهادهای بین المللی را گروگان گرفته است به همین سبب بجای مظلومان، ظالمان و ستمگاران مورد حمایت قرار می گیرند، افزود: آمریکا و اسرائیل یک رژیم تروریستی و غاصب حقوق مردم فلسطین اند، اسرائیل از سال 1948 میلادی فلسطین را در اشغال خود درآورده است که به هیچ وجه قابل پذیریش نیست.

رییس جمعیت علمای اهل سنت پاکستان با تاکید به این که چون خود آمریکا تروریست شماره یک جهان است، به جنایات های ضد بشریت اسرائیل سرپوش می گذارد، تصریح کرد: در صورت ادامه عملیات جنایتکارانه، صلحی در جهان برقرار نخواهد شد.

وی در آخر سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و دیگر کشورهای اسلامی را بخاطر عدم حمایت از مردم فلسطین در جنگ تازه مورد انتقاد و سرزنش قرار داد./988/

ارسال نظرات