۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۸۱۳۴۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

پذیرش رأی و نظر شورای نگهبان نمونه ای درخشان از جهاد با نفس است

پذیرش رأی و نظر شورای نگهبان نمونه ای درخشان از جهاد با نفس است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: همه کاندیداها باید با احترام و پذیرش رأی و نظر شورای نگهبان، نمونه ای درخشان از جهاد با نفس را عملی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله دارایی، مسؤول مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر دین و ایمان مردم را متاع ارزشمند و سرمایه نجات و رستگاری انسان دانست که روحانیت و عالمان دین با مجاهدت های خود معرفت دینی جامعه را ارتقاء می بخشند.

امام جمعه ساری، مقاومت و پاسخگو بودن در برابر بدعت ها و شبهات دینی و الگو بودن درعمل برای مردم را مهم ترین وظائف علماء دانست و افزود عالمان دین باید تجسم عملی به گفته های دین باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر ضرورت حضور حداکثری و انتخاب اصلح در این آزمون مهم تأکید کرد و گفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات یک تکلیف و وظیفه دینی است.

وی با بیان این که انتخاب اصلح پس از تحقق مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: رأی دهندگان باید نسبت به انتخاب فردی اصلح در انتخابات توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که هدف دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش روی است، تصریح کرد: ملت ایران در طول 42 سال اخیر همواره ثابت کردند که در هر همه عرصه ها تابع ولایت و رهبری هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تحقق حضور حداکثری در انتخابات ضمن تقویت قدرت داخلی موجب عزت بین المللی برای کشورمان خواهد بود، خاطرنشان کرد: دشمنان این ملت از ماه ها قبل با تبلیغات و فضا سازی تلاش می کنند تا مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند.

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش ها و زحمات شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها در طول این مدت، افزود: همه کاندیداها و طرفداران آنها باید همه ارکان نظام به ویژه شورای نگهبان و رأی و نظر آن را محترم شمرند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: همه کاندیداها باید با احترام و پذیرش رأی و نظر شورای نگهبان، نمونه ای درخشان از جهاد عملی با نفس کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساده زیستی، اخلاص، مردم داری و اخلاق مداری عالم عامل آیت الله دارایی، از خدمات ارزشمند این عالم وارسته در ترویج دین وشریعت و تربیت طلاب و اساتید فاخر تجلیل و تکریم کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آیت الله دارایی(ره) همه عمر خود را در مسیر ترویج مفاهیم دین و اهل بیت(ع) سپری کرد، بیان داشت: این عالم وارسته با تأسیس مدرسه علمیه و پرورش طلاب علوم دینی، نقش بسیار مؤثری در ترویج و گسترش اسلام ناب در جامعه بر عهده داشت./950/

ارسال نظرات