۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۶۸۱۳۴۸
مسؤول اجرایی شاخه ای زنان جماعت اسلامی پاکستان:

سازمان ملل متحد فقط برای حفظ منافع آمریکا تأسیس شده است

سازمان ملل متحد فقط برای حفظ منافع آمریکا تأسیس شده است
خانم رخشنده ناز سکوت سازمان ملل متحد در قبال کشتار مسلمانان را به شدت محکوم کرد و گفت: سازمان ملل متحد فقط برای حفظ منافع آمریکا تأسیس شده است.  

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، خانم رخشنده ناز مسؤول اجرایی شاخه ای زنان جماعت اسلامی پاکستان در مراسمی که با حضور مسؤولان اجرایی جماعت اسلامی پاکستان در ایالت ها و دیگر شخصیت های معروف این کشور در منطقه سکهر پاکستان برگزار شد، سیاست و برخورد تبعیض آمیز سازمان ملل متحد در حق مسلمانان را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

وی با بیان این که سران بی احساس و بی مسئولیت کشورهای اسلامی مسئول ارزان و ریخته شدن خون مسلمانان در جهان هستند، تاکید کرد: آنان حفظ منافع شخصی و حزبی خود را بر حفظ جان مسلمانان مقدم می دارند، جهان امروز نیاز مند ارتش متحد جهان اسلام یعنی ناتوی اسلامی است تا ملت های مسلمان را در برابر تجاوزگران تحفظ فراهم کند.

ظهیر معاون مسئول اجرائی شاخه ای زنان جماعت اسلامی پاکستان با تاکید به این که راهپیمایی ها و تظاهرات ها در حمایت مردم فلسطین و در اعتراض به اقدامات جنایتکاران رژیم غاصب صهیونیستی، نشان از اتحاد ملت های مسلمان در جهان است، گفت: سران کشورهای اسلامی باید طرز تفکر خود را تبدیل کنند و بجای تکیه و اعتماد به قدرت های استکباری به ملت و توانائی های ملی خود اعتماد کنند.

ودود یکی دیگر از شخصیت های سیاسی پاکستان در سخنان خود با اشاره به این که سازمان ملل متحد فقط برای حفظ منافع امریکا و اروپا تاسیس شده است، سکوت این سازمان در قبال کشتار مسلمانان جهان را به شدت مورد انتقاد قرار داد و ابراز داشت: ملاک های دوگانه سازمان ملل و کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر در مسئله فلسطین و کشمیر دیگر بر کسی مخفی نمانده است، مسلمان باید خود در حفظ مسلمانان جلو بیاید.

در آخر این مراسم برای ارسال کمک های انسان دوستانه به فلسطین و مردم آسیب دیده غزه کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد./988/

ارسال نظرات