۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۸۱۴۳۱
استاد درس خارج حوزه علمیه در گفت‌وگو با رسا عنوان کرد؛

نقش مهم حوزه انقلابی در حمایت از شورای نگهبان و دعوت به حضور حداکثری

نقش مهم حوزه انقلابی در حمایت از شورای نگهبان و دعوت به حضور حداکثری
حجت الاسلام والمسلمین محمدی هجمه به شورای نگهبان را بازی در زمین دشمن دانست و به نقش حوزه انقلابی در تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق محمدی، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم تمکین به رأی و نظر شورای نگهبان از سوی تمام نامزدهای ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: تضعیف شورای نگهبان و تبلیغات منفی در جهت حضور مردم و تشویق به عدم حضور پای صندوق های رأی، یک تاکتیک، روش قدیمی و شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: شخصی که در زمان تصدی گری خود از شورای نگهبان حمایت کرده و در این زمان به سبب عدم احراز صلاحیت، به هجمه علیه شورای نگهبان می پردازد، نشانگر دوگانگی شخصیت و عدم ثبات اعتقادی، اخلاقی و انقلابی بودن این فرد است.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم اظهار کرد: تفاوت چندانی میان فراخوان مردم به تجمعات و اعتراضات خیابانی با فراخوان مردم در عدم حضور و مشارکت در انتخابات وجود ندارد و هردو مسأله نشانگر ایجاد فتنه و قانون گریزی و انحراف از ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ابراز داشت: دو قطبی کردن جامعه میان رأی دادن و عدم حضور مردم در انتخابات قطعا سبب خوشحالی دشمنان قسم خورده انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در دفاع از رأی شورای نگهبان، گفت: در این زمان برای جلوگیری از تفرقه و ایجاد دوگانگی در کشور، تضعیف و هجمه به شورای نگهبان به هیچ وجه جایز نیست.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم با اشاره به وظیفه خطیر حوزه انقلابی در انتخابات افزود: تبلیغ و تشویق مردم در جهت حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف شرعی، قانونی و عقلایی حوزه های علمیه و روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: حوزه انقلابی در برابر هجمه های کم نظیر داخلی و خارجی به نهاد انقلابی شورای نگهبان و دعوت مردم به عدم حضور در انتخابات، وظیفه سنگینی دارد که توصیه های به هنگام به کاندیداهای ریاست جمهوری، آگاهی سازی مردم و جلوگیری از افراط دلسوزان انقلاب نمونه هایی از این وظایف است./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
احسنتم
1
0
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
خطاب به جناب اقای احمدی نژاد که دیگران را نسبت به شورای محترم نگهبان و شرکت در انتخابات بد بین میکند ، عرض می کنم : بعد از ..گی دگر چه گوئی ___از ممه و از لولو چه جوئی ؟__ دستی به رُخَت بکش برو زود ___خود بیشتر از این نسوز ،نکن دود __هیچ فتنه گری نداشته ارزش __سودی نبری از آن به ورزش __بیهوده دگر خودت نیازار ___نیست مشتریت دگر به بازار
0
0