۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۸۱۴۶۷
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

دانشجویان توان خود را صرف مشارکت حداکثری کنند

دانشجویان توان خود را صرف مشارکت حداکثری کنند
حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به انتقادات از شورای نگهبان نوشت: دوره نقد گذشته است و توان ها باید صرف مشارکت حداکثری شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی پیامی به موضوع سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پرداخت که متن آن به شرح ذیل است:

سه هفته تا سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری زمان باقی است. فرمایشات رهبر انقلاب باید فصل‌الخطاب همه‌ی دلسوزان انقلاب و ایران باشد. از امروز تا ۲۸ خرداد همه ظرفیت‌ها خصوصاً در جامعه دانشگاهی باید در کمک به مشارکت حداکثری به‌کار گرفته شود.

یگانه مسیر تحقق مشارکت بالا در شرایط فعلی ترسیم آینده‌ای مطلوب ناظر به واقعیت‌های جامعه است و این ممکن نیست مگر با ایجاد رقابت بر سر ایده‌ها و برنامه‌ها برای اداره‌ی بهتر کشور در حوزه‌ی اقتصاد که جامعه دانشگاهی می‌تواند در این راه نقش‌آفرینی جدی کند.

در روزهای اخیر طیف‌های مختلف از اساتید و دانشجویان در تشکل‌های مختلف در خصوص مسائل ناظر به احراز صلاحیت‌ها اظهار نظر کرده‌اند. عده‌ای در دفاع از تصمیم شورا و عده‌ای با دغدغه‌ی افزایش مشارکت دلسوزانه در نقد تشخیص شورای نگهبان؛ و هر دو گروه، سخنان رهبر انقلاب را فصل الخطاب می‌دانند. هر دو گروه ماجورند و کسی حق ندارد دانشجویان دلسوز را تخطئه کند.

آینده روشن از مسیر پرسشگری دغدغه‌مندانه و پذیرش چارچوب‌ها و تمکین به قانون می‌گذرد. دوره نقد با قطعیت تصمیم شورا و تسلیم در مقابل قانون گذشت و دوره تلاش برای مشارکت حداکثری و انتخاب مطلوب آغاز شده است.

ان‌شاءالله از امروز همه توان‌ها برای بیشینه شدن حضور مردم مصروف خواهد شد.

ارسال نظرات