۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۶۸۱۴۸۷
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

طلاب در عرصه تبلیغ فعالیت جهادی داشته باشند

طلاب در عرصه تبلیغ فعالیت جهادی داشته باشند
لرستان - حجت الاسلام مهدوی خواه به نقش طلاب در آگاهی بخشی و هدایت دینی جامعه تاکید کرد و گفت: طلاب در این عرصه فعالیت جهادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، عصر امروز در جمع مدیریت، کادر و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان پلدختر گفت: رفع موانع و مشکلات حوزه علمیه و طلاب ضروری بوده و باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با تاکید بر ارشاد فعالانه و آگاهانه طلاب گفت: رفع و پاسخ گویی به شبهات از رسالت های طلاب است که قبل از هر چیز باید در این زمینه با علم و آگاهی کامل در بین مردم ظاهر شوند.

وظیفه امروز طلاب تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات است

وی با اشاره به نقش طلاب و مبلغان در زمینه آگاهی بخشی و هدایت دینی جامعه افزود: امروز وظیفه طلاب ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات براساس عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام مهدوی خواه عنوان داشت: راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی و بحث های مباحثه ای لازمه افزایش آگاهی طلاب در زمینه های دینی، علمی، فرهنگی و سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی و بصیرت افزایی باید به صورت مداوم و پر محتوا برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان بر افزایش ارتباط طلاب با حوزه علمیه مرکز استان تاکید کرد و گفت: طلاب باید به صورت جهادی بدون هیچ چشم داشتی، در راه رضای خدا و خدمت به خلق در ترویج دین و نشر ارزش های دینی فعالیت جهادی داشته باشند.

گفتنی است، در پایان از سوی مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اهدای لوح و هدیه از زحمات و فعالیت های اعظم آزادبخت مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) پلدختر تجلیل شد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات