۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۸۱۴۹۶
رییس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در مازندران:

هشت سال به بهانه رابطه با آمریکا از مردم غفلت و به آنها ظلم کردند

هشت سال به بهانه رابطه با آمریکا از مردم غفلت و به آنها ظلم کردند
مازندران - حجت الاسلام نبویان گفت: متأسفانه عده ای هشت سال به بهانه رابطه با آمریکا از این مردم غفلت و به آنها ظلم کردند،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام سید محمود نبویان، رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در مازندران عصر امروز در مراسم افتتاح ستاد مرکزی آیت‌الله ابراهیم رییسی در استان با ابراز تأسف از وضعیت اقتصادی امروز کشور، گفت: متأسفانه وضعیت مردم کشور به هیچ عنوان قابل تحمل و شأن آنها نیست.

وی با اشاره به جهش چندین برابری قیمت ارز، خودرو و سایر کالاها در کشور، افزود: متأسفانه امروز ازدواج و اشتغال برای جوانان کشورمان به آرزو دست نیافتنی تبدیل شده است.

حجت الاسلام نبویان با بیان این که آقایان کشور را از ته چاه به یک جهنمی کشاندند که حتی اجاره مسکن برای اقشاری از جامعه به آرزو تبدیل شده است، گفت: ما در انتخابات به دنبال کسی خواهیم بود که مردم را از این جهنم نجات دهد.

رییس ستاد انتخابات آیت الله رییسی در مازندران با بیان این که نجات از این جهنم از سوی کسانی که بانی شرایط موجود بودند امکان پذیر نخواهد بود، افزود: متأسفانه افرادی که به دلیل به وجود آوردن چنین شرایطی باید محاکمه می شدند حتی برای ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه دولت انقلابی اشاره کرد و با بیان این که دولت انقلابی دولتی است که در میان مردم است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز یک وحدت جدی میان نیروهای مردمی و انقلابی وجود دارد.

حجت الاسلام نبویان با بیان این که رییس جمهور قوانینی که مصوب مجلس شورای اسلامی است را اجرا نمی کند، افزود: آقایان برای تمدید یک ماهه مذاکرات هیچ مجوز قانونی ندارند و این بی قانونی ها ملت ما را خسته کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید براین که باید به سراغ دشمنان مردم و کسانی برویم که وضعیت امروز را به وجود آوردند، تصریح کرد: باید از وحدت و همدلی که امروز میان مردم و نیروهای انقلابی وجود دارد به خوبی استفاده شود.

وی با بیان این که متأسفانه عده ای هشت سال به بهانه رابطه با آمریکا از این مردم غفلت کردند و این گونه به این مردم ظلم کردند، بیان داشت: نباید به دنبال مسائل حاشیه ای باشیم بلکه باید کارنامه اقتصادی این ملت را بر دست بگیریم.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران ما قدردان این مردم هستیم حتی اگر نقدهایی هم به ما دارند، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح حرکت کنیم./950/

ارسال نظرات