۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۶۸۱۴۵۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

عدم حضور در انتخابات، پشت پا زدن به ارزش های انقلاب است

عدم حضور در انتخابات، پشت پا زدن به ارزش های انقلاب است
مازندران - حجت الاسلام بابائیان گفت: عدم حضور در انتخابات، به معنای پشت پا زدن به ارزش‌های اسلام و انقلاب و باز کردن پای آمریکا و اجانب به کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام عبای بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی شهر امیرکلا با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم در کشور به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: انقلابی ماندن، افزایش کارآمدی، حاکمیت عقلانیت، توجه به آسیب های رفتاری مانند استفاده از قانون برای مسائل شخصی و گروهی و قومی، مراقب بیان انتقاد ها، اهتمام جدی به کارهای کارشناسی در طرح ها و لوایح، رعایت اولویت ها، و توجه به شعار سال، توجه به کلام امام(ره) مبنی بر عصارهٔ فضائل بودن مجلس، از کلید واژه های مهم رهبر انقلاب با نمایندگان بوده است.

وی همچنین به عملکرد انقلابی شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: وظیفه شورای نگهبان نگهبانی از نظام و انقلاب است و این رسالت مهم را همواره به نحو مطلوب انجام داده است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که شورای نگهبان خودش را سپر مردم کرده است، افزود: این نهاد انقلابی خودش را سپر کرد تا ضعف دولت‌های غربگرا به پای نظام نوشته نشو و مشکلات معیشتی مردم حل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که آراء و نظرات شورای نگهبان فصل الخطاب است و همه باید تابع آن باشند، خاطرنشان کرد: زیرسؤال بردن تصمیم های شورای نگهبان، القای غیر قانونی بودن انتخابات و تکمیل کردن نقشه های خطرناک دشمنان است.

وی با بیان این که نباید به مردم آدرس غلط داده شود، تأکید کرد: کاهش مشارکت به دلیل رد صلاحیت چند نفر بی صلاحیت نیست.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که در سال های 92 و 96 دو نفر از نامزدها که سابقه ریاست جمهوری نیز داشتند رد صلاحیت شدند، اما مشارکت به 72 و 73 درصد رسید، تصریح کرد: علت عدم مشارکت مردم به خاطر مشکلات اقتصادی، افزایش بیکاری، گرانی افسارگسیخته، افزایش قیمت ارز و دلار و سکه و دروغگویی و اشرافی‌گری برخی مسؤولان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره نشان دادند که تابع انقلاب و رهبری هستند، افزود: این مردم با بصیرت و انقلابی بازهم تحمل می کنند و به خاطر، اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا در انتخابات امید دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهند کرد.

وی با اشاره به این که مردم به خوبی می دانند که عدم حضور در پای صندوق رأی در انتخابات، به معنای پشت پا زدن به ارزش‌های اسلام و انقلاب و باز کردن پای آمریکا و اجانب به کشور است، ادامه داد: قهر با صندوق های رأی یعنی خالی کردن پشت رهبری و نظام، نشان دادن عدم پشتوانه مردمی انقلاب، تنها گذاشتن علی زمان، خیانت به خون شهدا، شادکردن آمریکا و اسرائیل، شاد کردن قاتلان شهید سلیمانی و همچنین عدم یاری امام زمان(ع) خواهد بود.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که برخی می‌گویند که ۹۸ درصد مردم که به جمهوری اسلامی رأی دادند هر روز آب می‌رود، گفت: علت آب رفتن آنها برای این است که مسؤولان خیانتکار، بی تدبیر و غرب گرا بر آن ها حاکم شدند و همه امید آنها را ناامید کردند و با کلیدشان نتوانستند قفل مشکلات آنها را باز کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رفاه مردم نباید فدای خوش رقصی غربیان شود، ادامه داد: متأسفانه دولت فعلی با دل بستن به غرب و مذاکرات بی حاصل برجام، خسارت سنگینی به کشور وارد کرد که جبران ناپذیر است./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
بانک مرکزی باید مستقل باشد تا تورم، نقدینگی و بازار ارز را مدیریت کند.
0
0