۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۸۱۵۴۲
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

آیت الله رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب است

آیت الله رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب است، گفت: پیروزی حقیقی در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تحقق دولت انقلابی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا به نقل از قرارگاه دولت اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان های کرمان و یزد، قزوین و کردستان و ایلام با اشاره به اینکه انتخابات مسیر موالات کشور را مشخص می کند، گفت: حضور در انتخابات و رأی و نظر مردم حرکت کلی کشور  را رقم خواهد زد که حرکت به سوی موالات با کفار و اشرار یا با اولیای الهی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم ابراز داشت: طبق آیات قرآن و روایات ائمه اطهار(ع) اگر مردم ولایت اشرار را قبول کنند، مشکلات دوچندان می شود و اگر مردم ولایت صالحان و اولیای الهی را قبول کنند، سبب ایجاد آرامش، توسعه و پیشرفت در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان و رسانه های غربی مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می کنند، گفت: در چهل سال بعد از انقلاب زمانی که گوش به فرمان و تحت ولایت اشرار و استکبار جهانی بودیم، آسیب و ضرر دیدیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دولت کنونی و برخی مسؤولان چشم امید به غرب دارند، تحت ولایت طاغوت قرار گرفتند و بخشی از جامعه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش فرا دادند و تحت ولایت الهی قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان کرد: انقلاب ایران بر پایه دل بستن به خدا شکل گرفت و در دنیا به عزتمندی دست پیدا کرد، از این رو ملت های مسلمان جهان، نظام اسلامی ایران را به عنوان الگوی فعالیت های خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه برجام سبب ایجاد خسارت های بسیاری به کشور شد، گفت: هر زمانی که دولتمردان از آرمان های انقلاب فاصله گرفته و به سوی مذاکرات با غربی ها روی آوردند، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزایش یافته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران 6 درصد منابع و یک درصد جمعیت جهان را داراست، افزود: با توجه به منابع ایران، اگر یک مدیریت معمولی بر کشور حاکم باشد، اوضاع اقتصادی کشور بسیار مطلوب می شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان کرد: امروز در انتخابات امر دائر میان تکرار مشکلات گذشته یا تغییر روندهای گذشته است، از این رو باید ساختار اجرایی کشور به سوی چارچوب های که ولی فقیه ترسیم کرده، تغییر پیدا کند.

امروز فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده، گفت: رهبر معظم انقلاب برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تکالیفی را برای شورای عالی فضای مجازی ترسیم کردند، اما طبق ارزیابی کارشناسان تنها یک و نیم درصد آن شکل گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان کرد: دولت در لایحه بودجه 1400، هزینه بسیاری برای اجرای سند 2030 قرار داده بود، اما با هوشیاری مجلس شورای اسلامی جلوی این کار گرفته شد.

وی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح تأکید کرد و گفت: پیروزی حقیقی در گرو حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تحقق دولت انقلابی و اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همان گونه که مردم سوریه در انتخابات سوریه مشارکت بالای 80 درصدی داشتند و مشت محکمی بر دهان استکبار و آمریکا زدند، امیدواریم در انتخابات ایران نیز با مشارکت بالا جواب یاوه گویی های استکبار جهانی داده شود.

آیت الله رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب است

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با دعوت هزاران مردم، نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه پای به صحنه انتخابات گذاشته، افزود: آیت الله رئیسی به عنوان کاندیدای جبهه انقلاب مطرح است؛ از این رو بیشترین هجمه ها و تخریب ها متوجه ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه آیت الله رئیسی عملکرد و مدیریت مناسبی بر قوه قضاییه داشته، گفت: بیشتر مشکلات کشور به ساختارهای نامناسب، مدیریت فرسوده، عدم اطمینان به جوانان، ناپاکی و اشرافی گری مسؤولان باز می گردد.

نماینده مجلس خبرگان اظهار کرد: سابقه مدیریتی آیت الله رئیسی نشان داده که تا حد ممکن جلوی ریخت و پاش های نامناسب را می گیرد و همچنین وی به مدیریت جوانان و نخگبان اعتقاد دارد، زیرا که سند تحول دستگاه قضا را چندین جوان نگاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم ابراز داشت: آیت الله رئیسی چندین ماه پیش تیم هایی از جوانان نخبه تشکیل داده که به نگارش و تدوین برنامه های دولت ایشان می پردازند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
موفق باشید
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
سید محرومان آمد. امیدوارم کابینه جوان و با برنامه اقتصادی داشته باشد.
5
1
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
رئیسی برای همه همه برای رئیسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
بیشترین رای برای جناب سید ابراهیم رئیسی خواهد بود و ایشان هم با همان 14 میلیون رای دوره پیش رئیس جمهور خواهند شد. بنده بیش از 20 سال است که در صحنه سیاست کشور بوده ام و از طرفی در کف جامعه و بین مردم زندگی میکنم. این دوره میزان مشارکت کم خواهد بود و اراده هواداران سرسخت جناب رئیسی با کنار کشیدن احتمالی جلیلی به نفع ایشان به کرسی خواهد نشست و ما شاهد شروع ریاست جمهوری ایشان خواهیم بود. در هر صورت بنده برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خلف وعده نکنند و واقعا با فساد مبارزه کنند.
4
1
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
به کوری بی بی سی رای همه رئیسی
ابوالحسین
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
همه باهم برای تشکیل دولت کارآمد و انقلابی و پایان دادن به ناکارآمدی های دولت روحانی 28 خرداد پای صندوق ها رای می آییم
کاظم زاده
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
ریاست جمهوری ضد فساد حضرت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی
5
1
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
عشق فقط یک کلام رئیسی و السلام
فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
به یاری خدا ...
کاری میکنیم که رای شما از حسن روحانی بالاتر باشه....
کاری میکنیم که اصلاح طلبان زبونشون دراز نشه ....
کاری میکنیم که ارواح امام و شهدا شاد بشن....
کاری میکنیم که امام از امت راضی باشه....
5
0
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
رای ما یک کلام رئیسی و السلام
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
مردم گول اون عده ی قلیل که ساز مخالف مشارکت مردم میزنند را نخورید
غیر از اینه که با رای ندادن اسرائیل رو خوشحال میکنیم یا آمریکا
برای پاسداری از خون شهدا رای بدیم
برای خندیدن رهبرمون رای بدیم
برای اینکه دشمن بدونه ما همیشه پای نظام هستیم بریم رای بدیم
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
اقای سید بزرگوار خیلی ها از اومدن شما ناراحت شدند خیلی ها دارن تخریب میکنند شما رو ولی ما مثل کوه پشت شماییم این ۲۸ خرداد در عمل اثبات میکنیم.
2
1
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
دشمن از رئیسی میترسه ! قطعا رئیسی باید بماند در صحنه و جلیلی به نفع رئیسی کنار بره !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
واقع نگر باشيم رئيسي خيلي اصلاح كننده تر از هر هر اصلاح طلبي است خود اصلاح طلب ها نياز به اصلاح دارند و آقاي رئيسي حتي مي تواند آنها را هم اصلاح كنند
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
انشاالله که سید ما، رئیس جمهور ماست
3
1
قاسم زاده
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
ان شاالله آنچه برای کشور و مردم و نظام مفیدتر است پیش بیاید و خداوند بزرگ قلوب مردم را به سویی سوق دهد که مصلحت کشور و مردم مسلمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن است .
فهیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
آقای جلیلی بسیار با برنامه هستن و هیچکس مثل ایشون برنامه ندارند
آقای رئیسی بکشند کنار بهتره
آیا شما در این مدت برنامه ای از آقای رئیسی شنیدید ؟
نمی شود با محبوبیت رئیس مملکت شد
بنده خودم آقای رئیسی رو قبول دارم ولی جلیلی خیلی بهتره
1
0
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
چرا بعضی ها موقع انتخابات که می شود غر می زنند ودیگران را مأیوس می کنند. آقای رئیسی وآقای جلیلی خوب هستند. اما
من به آقای رئیسی رای می دهم.
3
0
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
هر که آمد عمارتی نو ساخت
رفت و آن به دیگری پرداخت
ناشناس
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
شورای مهندسی نگهبان نود درصد مسیرو هموار کرده براشون دیگه اون ده درصد مابقی خودشون تصمیم بگیرن جلیلی یا رئیسی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
۴۰سال از انقلاب گذشت.۴۰ انتخابات برگزار شد.چرا می خواهند مردم را گول بزنند و چرا مردم می خواهند گول بخورند.آقا و خانم عزیز و گرامی سرنوشت آینده ۴سال و بلکه ۸سال آینده و بقول ی نفر سرنوشت آب آشامیدنی کشور در یک روز و آنهم روز انتخابات ریاست جمهوری تعیین میشود.چندبار باید از یک سوراخ بگزیم.مگر همین چند روز پیش رهبر نفرمود که آینده ۴سال فقط در یک روز و آنهم در تعیین رئیس جمهور مشخص میشود.ببینیم سرنوشت خود و مملکت خود را به چه کسی و با چه تفکراتی می سپاریم.رای بالا قدرت بالاتر از جهات مختلف.یک یا حسین دیگر
2
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
در طول انتخاباتهای گذشته تا الان جلیلی تنها نامزدیه که میبینم با برنامه ی سنجیده و منطقی اومده تو انتخابات !
1
0
کامرانیان
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
بسمه تعالی، در انتخابات دور قبل با اشتباه اصولگرایان و خروج قالیباف باعث پیروزی روحانی شدند ،اگر قالیباف می ماند و باعث جذب نیم میلیون رای مردد که به صندوق روحانی افتاد می شد انتخابات به دور دوم کشیده می شد و در دور دوم باخت روحانی حتمی بود،حالا هم رقابت اصلی بین رییسی ، جلیلی و همتی خواهد بود هر چند با خروج رییسی یا جلیلی پیروزیشان حتمی به نظر می‌رسد ولی ماندن و رفتن این دو به مرحله دوم می تواند دیدنی باشد .با حساب اینکه هر جریان تقریبا سیزده میلیون رای دارند و جمعیتی که در بین ای دو جریان شناورند بیشتر از سیزده میلیون می باشند احتمالا همتی شانسی برای مرحله بعد ندارد چون آرای شناور مخالف جریان اصلاحات خواهد بود و خود اصلاحات هم نمی تواند طرفدارانش را به پای صندوق رای بکشد.
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
انتصابات امسال کار رو خیلی راحت کرده فقط الان باید تمرکز رو بذارن روی درصد سازی و تعداد آرا که عدم مشارکت زیاد به چشم نیاد.
1
0
محمدی
Austria
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
درود بر رئیسی قهرمان
امید ما رئیسی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
رای میدم به عشق رهبرم به آقای رئیسی
1
0