۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۸۱۵۹۱
امام جمعه موقت کرمانشاه:

شبهاتی که علیه شورای نگهبان مطرح می شود، هدفمند است

شبهاتی که علیه شورای نگهبان مطرح می شود، هدفمند است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: شبهاتی که علیه شورای نگهبان مطرح می شود، تهمت ها و افتراهای بی سابقه ای است که به صورت هدفمند انجام می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نیز شهادت امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد: انتخاباتی که پیش روی داریم از آنچنان اهمیتی برخوردار است که از هم اکنون گمانه زنی های منطقه ای و جهانی درباره آن آغاز شده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بسیاری از مسایل دست به دست همه داده اند تا شرایط بسیار ویژه ای برای ایران اسلامی ایجاد کنند، از یک سو تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان را داریم که می خواهند با این نیرنگ غیرانسانی ملت مقاومت ایران را تسلیم کنند و از سوی دیگر شاهد تساهل و بی تفاوتی برخی از خواص جامعه در این برهه تاریخی از کشور هستیم.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: تاسفبارتر از همه این مسایل، تخریب ها و جوسازی های است که این روزها علیه نهاد انقلابی شورای نگهبان از سوی برخی از مغرضان و  دشمنان ملت اعمال می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی تاکید کرد: این مغرضین شورای نگهبان را به هر بهانه ای زیر سئوال می برند و به دنبال تخریب جایگاه مردمی و انقلابی آن هستند و این کار آنان بی شباهت به عملکرد سرویس های جاسوسی غرب و صهیونیست ها نیست.

وی در ادامه سخنان خود تشریح کرد: این هجمه ها علیه شورای نگهبان اولین و آخرین بار نیست، از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب شاهد جوسازی بسیاری از فریب خوردگان داخلی علیه این نهاد انقلابی بوده‌ایم، لذا باید گفت که شورای نگهبان با این تهمت و افتراهایی که به او منتسب می شود، بیگانه نیست و به خاطر حفظ ارزش های نظام و انقلاب سکوت پیشه کرده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: زمانی که یک مدیر یا دولتمرد به راحتی عملکرد انقلابی 4 دهه شورای نگهبان را  زیر سئوال می برد، چه انتظاری از دیگران باید داشت!!.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: کسی منکر انتقاد و نقدپذیری نیست، ولی نباید نقد با تخریب اشتباه گرفته شود، امروز شبهاتی که علیه شورای نگهبان از سوی مغرضان مطرح می شود نه تنها نمی توان آن را در قالب نقد محسوب کنیم، بلکه تهمت ها و افتراهای بی سابقه ای است که به صورت هدفمند انجام می گیرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه ملت ایران با بصیرت خود به خوبی شرایط را درک می کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران بسیار باهوش‌تر از آن هستند که فریب سیاه نمایی ها و مظلوم نمایی های دشمنان انقلاب و نظام را بخورند و 28 خردادماه با حضور پرشکوه خود در پای صندوق های رای جواب این همه گستاخی را خواهند داد./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Romania
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
کدوم کشور رو سراغ دارید اجازه بده افراد مخالف همون نظام سر کار بیان!
0
0