۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۸۱۵۳۳
رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در ‌کرمانشاه:

ستادهای آیت الله رئیسی به دنبال غوغاسالاری و تخریب رقبا نیستند

ستادهای آیت الله رئیسی به دنبال غوغاسالاری و تخریب رقبا نیستند
کرمانشاه - علی دودمان گفت: ستادهای آیت الله رئیسی در کار خود مشغول روشنگری و نهادینه سازی صداقت و ایجاد امید در جامعه است و هرگز به دنبال غوغاسالاری نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، علی دودمان، رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت:  انتخاباتی که پیش رو داریم با توجه به هجمه های سنگین دشمنان و براندازان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری ادوار گذشته از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: ملت ایران برای تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب و امام شهدا امسال نیز حضوری پرشور در پای صندوق های رای خواهند داشت و بی شک این حضور زمینه ساز شکست دیگری برای دشمنان این ملت خواهد بود.

دودمان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: باید با انتخاب درست و اصلح مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموارتر سازیم و بی گمان این مهم در گروه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی در ادامه افزود: همه مردم به عنوان جزوی از این انقلاب باید با تشکیل ستادهای مردمی این انتخابات را گرم کنند و زمینه روشنگری در جامعه را بیش از پیش مهیا نماید و باید گفت که این شیوه در ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در حال انجام است. ستادهای آیت الله رئیسی در کار خود مشغول روشنگری و نهادینه سازی صداقت و ایجاد امید در جامعه است و هرگز به دنبال غوغاسالاری نیستند.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: این روزها به عینه شاهد هجمه های تبلیغاتی بسیار عظیمی علیه نهاد انقلابی شورای نگهبان که مورد وثوق امام راحل و مقام معظم رهبری است، می باشیم و دشمن با این کار خود به دنبال کم فروغ کردن این انتخابات است.

دودمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از رسانه های انقلابی و مردمی می خواهیم که در ایجاد موج شور و روشنگری برای انتخابات ریاست جمهوری از هیچ کوششی فروگذار نباشند و زمینه مشارکت حداکثری مردم در این همه پرسی را فراهم آورند.

وی با اشاره به اینکه ما در ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی به هیچ‌وجه اجازه تخریب سایر کاندیداها را نخواهیم داد، عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند باعث ایجاد توانایی بیشتر در دولت منتخب شود و همین حضور پرشور خود زمینه ساز اقتدار ملی و انسجام درونی خواهد بود و با داشتن این ویژگی ها دولت منتخب بهتر می تواند که در مباحث اقتصادی، سیاسی و... ورود کند.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: دعوت به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، وظیفه نیروهای انقلاب اسلامی است و امیدوارم همه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حفظ وحدت، انسجام و همگرایی در این راستا به نحو احسن عمل کنند.

دودمان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه ای به این انتخابات دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری فرمودند که «مخالفان جمهوری اسلامی نمی‌خواهند نظام از این فرصت و ظرفیت مهم برای پیشرفت کشور استفاده کند اما مشارکت پر شور و انقلابی مردم در انتخابات، سبب امنیت کشور و پس زدن دشمنان و کاهش طمع آنها می‌شود».

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: تجربه نشان داده است که دولتی باید از سوی مردم انتخاب شود که به معنای واقعی کلمه به جوانان و مردم ایمان و باور داشته باشد و برای جوانان نقش آفرینی کند.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون 40 انتخابات را با مشارکت حداکثری برگزار کرده است که از این حیث جزو کشورهای برتر در دنیا محسوب می شویم و این نشان می دهد که ساختار این نظام مردمسالاری دینی است.

دودمان بیان کرد: شورای ائتلاف اهداف و برنامه‌های آیت‌الله رئیسی را در قالب برنامه‌های مختلفی به اطلاع ملت ایران خواهد رساند مردم خواهد رساند زیرا با این کار مردم بهتر و با بصیرت بهتری می توانند که نامزد اصلح خود را انتخاب کنند.

وی شعار ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی را « هر خانه یک ستاد» عنوان کرد و افزود: پتانسیل ستادهای آیت الله رئیسی کاملا مردمی است و باید از این ظرفیت بزرگ ملت ایران برای انتخاب یک فرد اصلح، متعهد و انقلابی استفاده نماییم.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حدود 10 روز گذشته در استان راه‌اندازی شده و بعد از صادر شدن حکم‌ها جلسات متعددی در این رابطه برگزار شده و زمینه راه‌اندازی ستاد مرکزی، جوانان و بانوان فراهم شده است.

دودمان گفت: ان شاء الله ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان های استان کرمانشاه با همت خود مردم راه اندازی خواهند شد و مدیریت این ستادها را نیروهای متدین و انقلابی برعهده خواهند گرفت.

این فعال سیاسی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: همه نامزدهای حاضر در رقابت های انتخاباتی امسال جزو نیروهای متعهد و انقلابی محسوب می شوند که همگی برای تقویت و کمک به جبهه انقلاب وارد این عرصه شده اند و هرگز به دنبال مطالع شخصی و جناحی خود نیستند.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با این وجود باید اذعان داشت برخی از افراد و مدیران دوگانه دیپلماسی و میدان یا دوگانه اقتصاد  و سیاست را بیان می کنند که به جرات می توان گفت که این دست از افراد عملا فرهنگ انقلابی را هدف قرار داده اند./1400/

ارسال نظرات