۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۸۱۴۲۸
مدیر مدرسه علمیه صحنه:

بی‌تفاوتی به انتخابات ریاست جمهوری، خودکشی سیاسی است

بی‌تفاوتی به انتخابات ریاست جمهوری، خودکشی سیاسی است
کرمانشاه - حجت الاسلام بهمنی گفت: بی‌تفاوتی به انتخابات ریاست جمهوری یک خودکشی سیاسی است و تنها دشمنان قسم خورده این انقلاب از آن سود می برند.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: در هفته‌های آینده کشور شاهد یک رویداد بسیار بزرگ سیاسی ـ تاریخی است.

مدیر مدرسه علمیه صحنه گفت: این رویداد به حدی از اهمیت برخوردار می‌باشد که حتی رسانه‌های برون مرزی و معاند بخش زیادی از اخبار خود را به این انتخابات اختصاص داده‌اند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: توجه و نگاه غربی‌ها و در راس آنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به انتخابات ریاست جمهوری بسیار متفاوت‌تر است به گونه‌ای که تمام توان خود را برای مهندسی کردن این همه‌پرسی به‌کار بسته‌اند.

حجت الاسلام بهمنی عنوان داشت: از سوی دیگر برخی از مخالفان داخلی با سخنرانی‌های خود در فضای مجازی و اظهارنظرهای مغرضانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دنبال تحریم انتخابات ریاست جمهوری هستند که این عملکرد داخلیون کمتر از خیانت دشمنان این انقلاب و نظام نیست.

مدیر مدرسه علمیه صحنه گفت: بنابراین امیدواریم که این افراد که تحت احساسات خود این گونه سخنان تحریک‌آمیز را بیان می‌کنند، دوباره به دامان انقلاب و نظام برگردند و خود را در قالب گروه‌های معاند و برانداز تعریف نکنند که چیزی جز پیشمانی برای آنان به دنبال نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به نقش حیاتی انتخابات در کشوری همانند ایران، بیان داشت: همانطوری که چند روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت و حیاتی بودن این انتخابات برای انقلاب و نظام تاکید کردند باید گفت که بی‌تفاوتی به انتخابات ریاست جمهوری و حتی شوراهای اسلامی شهر و روستا به نوعی یک خودکشی سیاسی است و تنها کسانی که در این میان سود می‌برند، همان دشمنان قسم خورده این انقلاب مردمی هستند.

مدیر مدرسه علمیه صحنه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم ملت ایران در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر یک حماسه بزرگ و تاریخی رقم بزنند تا شاهد رشد و شکوفایی این نظام الهی بیش از پیش باشیم./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
از راهبردهای همیشگی اصلاحات، ثبت نام های وسیع با هدف باج گیری از حاکمیت، عبور از موانع قانونی و توجیه عدم پایگاه اجتماعی است.
1
0