۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۸۱۳۳۷
با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور؛

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران کرمانشاه منصوب شد

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران کرمانشاه منصوب شد
کرمانشاه - با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام گودرزی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور؛ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه،  امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در محل حسینیه حضرت امام خمینی(ره) دفتر نماینده ولی فقه در کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله مصطفی علما در سخنانی بیان داشت: اقتدار کنونی ایران اسلامی در جهان نشات گرفته از حضور مردم در صحنه ها و عرصه های ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: حضور همیشگی و پررنگ مردم در انتخابات در طول عمر این انقلاب از افتخارات ملت ایران محسوب می شود.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: باید این مهم را بدانیم که تنها با انتخاب نامزد اصلح می توانیم از مشکلات کنونی راحت شویم، لذا در انتخابمان باید نهایت دقت و بصیرت را بکار ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به شکست مذبوحانه صهیونیست ها در مقابل مقاومت ملت فلسطین اشاره کرد و گفت: با جرات می توان گفت که پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر ارتش تا دندان مسلح اسرائیل غاصب نتیجه رهبری مدبرانه و دلسوزانه امام خامنه ای در بحث جهان اسلام است زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی صلح با صهیونیست را بزرگترین خیانت نسبت به جهان اسلام به ویژه ملت فلسطین می دانند.

آیت الله علما تاکیید کرد: بنابراین شایسته است با استفاده از منش و روحیه طلبگی خویش زمینه های علمی جامعه اسلامی را ارتقا دهیم و در حل مشکلات با روحیه جهادی و دینی ورود پیدا کنیم.  

براساس این گزارش در پایان این مراسم، از خدمات حجت الاسلام حجت الله فاضلی؛ مدیر سابق حوزه علمیه خواهران کرمانشاه تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام گودرزی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران این استان منصوب گردید./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Austria
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
توفیقات
0
0
حق پرست
Germany
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
چرا نوشتید نماینده ولی فقیه در استان کردستان
0
0