۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۸۱۳۹۹
امام جمعه کرمانشاه:

حضور ملت ایران در انتخابات یک شکست سیاسی و حیثیتی برای دشمن است

حضور ملت ایران در انتخابات یک شکست سیاسی و حیثیتی برای دشمن است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: حضور ملت ایران در پای صندوق های رای یک شکست بزرگ سیاسی و حیثیتی برای معاندان و براندازان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: انسان باید از بصیرت که نعمتی الهی است برخوردار باشد و از آن در تصمیمات مهم زندگی خود استفاده کند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به تقابل ملت فلسطین و رژیم اسرائیل اشاره کرد و بیان داشت: در جنگ 11 روزه بین صهیونیست ها و مردم فلسطین به عینه مشخص گردید که اسرائیل غاصب در برابر جریان مقاومت حرفی برای گفتن ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که برخی از کاندیداها که صلاحیت آنها تایید نشده بدان معنا نیست که افرادی بی صلاحیت هستند بلکه نظر شورای نگهبان این بوده چه بسا صلاحیت بالایی هم داشته باشند و همچنین تشکر کرد از اینکه آمدند و مردم را به انتخابات دعوت کردند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همچنین رهبر انقلاب تلاش برای از بین بردن بیکاری جوانان، حمایت از تولید و علم و... را از مشخصه های رئیس جمهوری آینده کشور عنوان فرمودند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: حضور و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برای همه ما یک تکلیف ملی است و هر یک از ما باید به عنوان یک ستاد ریاست جمهوری عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان کرد: با این وجود به عینه می بینیم که دشمنان با تمام توان تبلیغاتی و رسانه ای خود نقشه های بسیاری برای انتخابات ریاست جمهوری طراحی کرده اند.

آیت الله علما افزود: با این وجود بصیرت و بینش ملت ایران مانع از عملی شدن این خواسته شیطانی دشمنان در بحث انتخابات می شود و حضور مردم در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بی شک ملت ایران امسال پرشورتر از سالهای گذشته در پای صندوق های رای حضور خواهند یافت که این حضور به نوعی یک شکست بزرگ سیاسی و حیثیتی برای معاندان و براندازان خواهد بود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر صرفه جویی مردم در بحث نیرو، بیان داشت: امسال با توجه به کاهش نزولات جوی و خشکسالی بی شک در بحث برق و آب با کمبودهایی روبرو خواهیم بود، بنابراین شایسته است که نسبت به صرفه جویی در این حوزه نهایت دقت را داشته باشیم./1400/

ارسال نظرات