۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۸۱۷۰۶
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

حنجره‌های تاریکی که رأی ندادن را القا می‌کنند خیرخواه مردم نیستند

حنجره‌های تاریکی که رأی ندادن را القا می‌کنند خیرخواه مردم نیستند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام آزموده گفت: صداهای سیاهی که از حنجره‌های تاریک رأی ندادن را در گوش مردم القا می‌کنند و به دنبال تحریم انتخابات هستند خیرخواه مردم نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در نشست طلاب استان، با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: به دلیل حساسیت فوق‌العاده انتخابات و نقش تعیین‌کننده آن در سرنوشت کشور انتخابات برای دشمن بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل بسیاری از توطئه‌ها و عملیات‌های مخرب دشمن دقیقاً برای مقطع و موقف انتخابات طراحی می‌شود.

وی افزود: دشمن در محاسبات خود به‌درستی به این تحلیل رسیده است که اگر بتواند به هر طریق ممکن انتخابات را تخریب و یا در روند آن اخلال کند در رسیدن به اهداف شیطانی خود بسیار موفق خواهد بود.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز امسال در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم فرمودند در این 42 سال دستور کار تبلیغاتی دشمنان این‌گونه بوده که قبل از انتخابات میگویند مردم شرکت نخواهند کرد، بعد از شرکت مردم در انتخابات میگویند انتخابات مهندسی شده بوده و در مورد فرد انتخاب شده به‌عنوان رئیس‌جمهور هم میگویند او اختیاری ندارد.

وی با بیان اینکه بی‌رونقی انتخابات آرزوی دیرینه دشمن است، خاطرنشان کرد: بنابراین اولین برنامه و اقدام دشمن تمرکز بر بی‌رونقی انتخابات و مشارکت حداقلی مردم پای صندوق‌های رأی است؛ چراکه اساساً میزان مشارکت عمومی در انتخابات یکی از شاخص‌های ارزیابی مشروعیت و مقبولیت نظام‌های سیاسی در بسیاری از کشورها است و حکومتی که بتواند بیشترین مشارکت در انتخابات را جلب کند، نه‌تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه بین‌المللی نیز می‌تواند از موضع مقتدرانه برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: این نکته در نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی در ایران بسیار مهم‌تر و برجسته‌تر بوده تا آنجا که به تصریح امام خامنه‌ای وقتی مردم حاضر باشند نظام را هیچ قدرتی نمی‌تواند تکان بدهد و مظهر مهم حضور مردم هم انتخابات است؛ بنابراین کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، درواقع برای اقتدار و حفظ کشورشان، امنیت خودشان و آینده کشور و سرنوشت کشور در حال تلاش هستند.

وی اظهار کرد: مثل 42 سال گذشته در این ایام نیز صداهای سیاهی از حنجره‌های تاریک به گوش می‌رسد که رأی ندادن را در گوش مردم القا می‌کنند و به دنبال تحریم خاموش انتخابات هستند. حنجره‌هایی که به بیان رهبری معظم نظام خیرخواه مردم نیستند و حیات ناپاک سیاسی خود را در مشارکت حداقلی می‌جویند؛ زیرا کسی که دلسوز مردم است، مردم را از رفتن پای صندوق انتخابات منع نمی‌کند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات