۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۸۱۷۷۱
امام جمعه پلدختر:

امام راحل تحول خواه و تحول آفرین بود

امام راحل تحول خواه و تحول آفرین بود
لرستان - حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات باید راه و روش امام در سیاست را مطالعه کنند، گفت: امام تحول خواه و تحول آفرین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، ظهر امروز در در مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امیرالمومنین(ع) پلدختر گفت: نیاز جامعه امروز آشنا سازی نسل جوان با اهداف و آرمان های امام راحل است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی کامل است، افزود: باید سیره و روش امام راحل در جامعه تبیین و برای نسل نو بازگو شود.

وی ادامه داد: امام راحل تحول خواه و تحول آفرین بود و ملت ایران را از خمودگی محض به مردمی مطالبه گر در میدان تبدیل کرد.

شرکت در انتخابات واجب الهی است

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به فرمایش امام راحل که «شرکت در انتخابات واجب الهی است»، بیان کرد: این سخن امام راحل بای در جامعه تبیین شود و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به تحول آفرینی امام خمینی(ره) ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید راه و روش امام در سیاست را مطالعه کند.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: با تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات باید زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود، چراکه این حضور خار چشم دشمنان بوده و جلوی توطئه و نفوذ آنان را خواهد گرفت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات