۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۸۱۷۱۷
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

شرکت نکردن در انتخابات و تحریم آن جفایی بزرگ به انقلاب و امام شهداست

شرکت نکردن در انتخابات و تحریم آن جفایی بزرگ به انقلاب و امام شهداست
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: شرکت نکردن در انتخابات و تحریم آن به هر علت یک جفای بزرگ به انقلاب و نظام و آرمان های امام و شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان رزمایش کمک های مومنانه که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برگزار گردید، اظهار داشت: اقتدار و صلابت امروز ایران اسلامی همگی مرهون رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: تحریم هایی که اکنون علیه ایران اسلامی توسط ابرقدرتها و زورگوها انجام می گیرد نشان دهنده اقتدار این نظام است و می خواهند با این روش جلوی قدرت ما را بگیرند زیرا مستکبرین نشان داده اند که هرگز به دنبال تحریم یک کشور ضعیف نبوده اند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امام خمینی (ره) بعد از قرنها که به تدریح اسلام در حال کمرنگ شدن و تبدیل شدن به یک دین درباری بود، دوباره با همت و استعانت از خداوند متعال نظام اسلامی را برپا کرد و زمینه ساز زنده شدن دوباره این دین رحمانی در عصر جدید گردیدند.

آیت الله علما افزود: اسلام دینی مترقی و به روز است و برای تمام شئونات و مسایل زندگی بشر برنامه و راهکار دارد، از این رو باید گفت که اسلام دینی موفق است که باید آن را در بطن زندگی خود جاری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) در زمان حیات مبارکشان نگاه بسیار ویژه ای به مستضعفان داشتند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی این ویژگی را دارند و همه دیدیم که به فرمان معظم له همه برای انجام کمک های مومنانه در کشور پای کار آمدند که این امری ستودنی است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 1400 ریاست جمهوری، عنوان داشت: مقام معظم رهبری به رئیس جمهوری منتخب و آینده ایران تاکید دارند که مسایلی همانند اشتغال و از بین بردن فقر و تنگدستی در کشور را جزو اولویت ها قرار دهد.

آیت الله علما در ادامه تاکید کرد: به جرات می توان گفت که شرکت نکردن در انتخابات و تحریم آن به هر علت یک جفای بزرگ به انقلاب و نظام و آرمان های امام و شهداست زیرا تنها با برگزاری یک انتخابات پرشور می توانیم از مشکلات حال حاضر عبور کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: کشور ایران از نظر منابع طبیعی جزو 10 کشور ثروتمند دنیا محسوب می گردد، لذا شایسته نیست که در چنین کشوری بیکار داشته باشیم، بنابراین با انتخاب اصلح می توانیم که بر مسئله بیکاری فائق آییم./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
م
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
در انتخابات ... شرکت نمی کنیم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
اعتراض به بانیان وضع موجود فقط با رأی وانتخاب شایسته ترین فرد معناپیدامیکنه
1
0