۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۸۱۸۰۹
آیت الله توکل:

افزایش سرسام آور قیمت ها، نتیجه مدیریت ضعیف در کشور است

افزایش سرسام آور قیمت ها، نتیجه مدیریت ضعیف در کشور است
مازندران - نماینده مجلس خبرگان رهبری، افزایش سرسام آور قیمت ها را نتیجه مدیریت های ضعیف در کشور دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آیت‌الله سید رحیم توکل، نماینده خبرگان رهبری امروز در نشست بصیرتی و تبیین روشنگری حضور حداکثری در انتخابات گفت: اهمیت این مسأله از چند بعد قابل بررسی است که بعد نخست این است که این انتخاب در سرنوشت ما چه اثری خواهد داشت؛ بعد دوم این است که دشمن به چه امری حساس است و دارد روی آن موضوعات کار می‌کند و بعد سوم این است که دشمن چرا در مسأله حضور حداکثری حساس است؟
 
وی با بیان این که مردم باید بدانند که هر رأی که داخل صندوق می‌اندازند برآیند عمل و عکس العمل آن به خودشان بر می‌گردد، افزود: با رأی دادن ما فردی روی کار می‌آید و به قدرتی دست پیدا می‌کند که در این پست قدرت، کارهای فراوانی را می‌تواند انجام دهد.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: اگر فرد منتخب، فرد مثبتی باشد، کارهایش نیز مثبت است و برکاتش به خود مردم بر می‌گردد؛ اگر فرد منتخب، فرد ناصالحی باشد، کارهایش منفی است و نکبت‌اش باز به خود مردم بر می‌گردد.
 
آیت‌الله توکل ادامه داد: رأی دادن‌های ما در یک فضای مخفی انجام می‌شود و کسی از رأی کسی با خبر نیست؛ اما وقتی فرد منتخب انتخاب شد برکات این فرد اگر انسان مثبتی باشد، نکبت‌های این فرد اگر انسان ناصالحی باشد، به کل اجتماع به طور علنی باز گردانده می‌شود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: اگر فرد مورد انتخاب در انتخابات فرد ناصالحی باشد، تصمیمات غلطی بگیرد، مدیریت بحران نداشته باشد، نتواند از پس مشکلات بر آید، حکایتِ آمدن سیل و بردن خشک و تر است که به همه آسیب می‌رساند.
 
وی با اشاره به این که در هشت سال دفاع مقدس علیرغم این که همه دنیا در مقابل ما بودند، اما با یک مدیریت صحیح پیروز شدیم، افزود: به همین دلیل رأی دادن‌های ما در زمان عادی خیلی نمود ندارد، اگر زمان عادی به زمان بحرانی تغییر کرد، اینجا یک مدیر لایق، مدبر و اهل سیاستی که نقشه دشمن را به راحتی بخواند، بسیار ضرورت دارد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب، شاخص‌ها و معیارها را بیان می‌کنند و در ادامه این مردم هستند که باید انتخاب کنند و رأی دهند.
 
آیت‌الله توکل اضافه کرد: اگر مردم به هر دلیلی رأی ندادند، در سرنوشت خودشان نقشی نداشتند و فردا نمی‌تواند گله‌مند باشد که چرا اوضاع بر وفق مراد نیست.
 
وی، افزایش سرسام آور قیمت ها را نتیجه مدیریت های ضعیف در کشور دانست و خاطرنشان کرد: به این مدیر ضعیف چه کسی رأی داد، خود من و شما و باید نکبت‌هایش را بپذیریم و اعتراض هم نباید کنیم، چون دست پرورده خود ما است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن در تلاش است تا خانم‌ها با حجاب به میدان نیایند؛ ادامه داد: چرا که می‌دانند که اگر در زن، عفت رعایت نشود اجتماع به فساد کشیده می‌شود و جامعه‌ای که به فساد کشیده شود دیگر شهادت، دین، تقوا، دیانت و امانت نمی‌شناسد و این مقدمه سقوط هر مملکتی است.
 
آیت‌الله توکل با اشاره به تلاش و تبلیغات گسترده دشمن برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی افزود: آن‌ها می‌دانند که اگر مردم به این انقلاب و برکاتش که صدها هزار شهید داده است بی اعتماد شوند، میدان برای آن‌ها باز می‌شود و آن‌ها همین را می‌خواهند./950/
ارسال نظرات