۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۸۱۸۲۵
آیت الله امامی کاشانی:

راه علاج مشکلات و گرفتاری ها حضور در پای صندوق های رأی است

راه علاج مشکلات و گرفتاری ها حضور در پای صندوق های رأی است
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه به انتخابات باید از بستر انتظار نگریسته شود، گفت: کسی که در انتخابات شرکت نکند، انتظار فرج در او وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع)، ارتحال امام خمینی و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد، ویژگی های شخصیت ممتاز امام(ره) را مورد توجه قرار داد و گفت: ایشان دارای حالت های آسمانی و طمأنینه بوده و غرق در خدا و معنویات بودند.

وی معنویت، اخلاص و توحید گرایی امام(ره) انقلاب را به پیروزی رساند، ادامه داد: همه معنویت هایی که در انقلاب اسلامی به چشم می خورد نتیجه و آثار نفس های قدسی امام راحل است.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه معنویت، توحیدگرایی، تقوا و توکل به انسان قدرت می بخشد، به بیان نکاتی در خصوص انتخابات پرداخت و با بیان اینکه به انتخابات باید از بستر انتظار نگریسته شود، خاطرنشان کرد: کسی که در انتخابات شرکت نکند، انتظار فرج در او وجود ندارد، زیرا انتظار فرج به منزله امید و توجه به آینده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز دشمن در پی کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، بیان کرد: دشمن به انتخابات نگاه می کند و اگر انتخابات ضعیف باشد در تمام بوق ها و کرناها علیه جمهوری اسلامی می دمند، اما اگر مردم پای صندوق های رأی حضور یابند، آن را بیان نمی کند.

وی تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی را مورد توجه قرار داد و گفت: انتظار فرج به منزله حرکت برای آینده، امید به آینده، کشور را برای آینده ساختن و برای ظهور آن حضرت(عج) آماده کردن است.

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ام القرای جهان اسلام است و همه ما اعم از پیر و جوان به دولت ظهور امیدوار باشیم، عنوان کرد: امروز همه ما باید منسجم و امیدوار باشیم و سعی کنیم با تلاش های خود به نقطه های بلند برسیم.

وی با بیان اینکه امروز گرفتاری های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که دشمن برای ما ایجاد کرده است نباید ما را از آینده کشور ناامید کند، راه علاج مشکلات و گرفتاری ها را شرکت در انتخابات دانست./841/

ارسال نظرات