۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۸۱۸۷۸
رضایی:

رقیب من مسببان وضعیت موجود کشور هستند/ باید از میراث انقلاب دفاع کنیم

رقیب من مسببان وضعیت موجود کشور هستند/ باید از میراث انقلاب دفاع کنیم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هرکدام از آقایانی که مقصر و مسبب وضعیت موجود هستند رقیب من محسوب می‌شوند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محسن رضائی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و قبل از آغاز اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سالگرد 15 خرداد را گرامی می‌دارم؛ سالگردی که نقطه جدیدی در حیات سیاسی ملت ایران رقم خورد. 

وی افزود: من برای دفاع از ملت ایران و دفاع از میراث انقلاب به مناظرات ریاست جمهوری آمدم تا بتوانم برنامه‌های خود را اعلام کرده و حرف‌ها و نظراتم را مطرح کنم؛ به عنوان نماینده ملت و سرباز وطن، از این میراث بزرگ پاسداری خواهم کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه آمادگی کاملی دارم که با افرادی که وضعیت موجود در کشور را بوجود آورده رقابت کنم تصریح کرد: هرکدام از آقایانی که مقصر وضعیت موجود بوده و مسبب وضعیت موجود هستند رقیب من محسوب می‌شوند که یا خودشان مستقیماً در این انتخابات شرکت کرده باشند و چه نمادی از دولت‌ها و مجالس گذشته باشند که وضعیت کشور را به این روز رسانده‌اند.

رضائی تصریح کرد: من جز برای دفاع از ملت ایران و جز با زبان حقیقت گفتن مسیر دیگری را در پیش نخواهم گرفت، ولی در این رابطه بسیار قوی عمل خواهم کرد و هیچ‌ نوع مسامحه‌ای را به خودم راه نخواهم داد و امیدوارم که بتوانم وظیفه و مسئولیت سنگینی که شهدا بر دوش من گذاشته‌اند در این مناظرات ادا کنم. 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کسی که بخواهد با فساد مبارزه کند باید از یک جایگاه قدرتمند برخوردار باشد.
0
0