۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۸۱۸۷۹
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

تمام ظرفیت خود را برای موفقیت آیت الله رئیسی به میدان آورده‌ایم

تمام ظرفیت خود را برای موفقیت آیت الله رئیسی به میدان آورده‌ایم
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه ای تصریح کرد: این شورا با افتخار، تمام ظرفیت تشکیلاتی و امکانات ملی خود را برای توفیق آیت الله رئیسی به میدان آورده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شورای ائتلاف با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه ۱۵ خرداد، آورده است: انقلاب اسلامی با گذر از دره‌ها و فراز و نشیب های بهت انگیز و دشوار، به اذن پروردگار با سکانداری رهبری دلسوز، وارسته، اهل علم، با تقوا و محبوب، به سمت قله های درخشان پیشرفت و عظمت در حرکتی دائم و زاینده است.

در این بیانیه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد، آمده است: شورای ائتلاف با هدف تحقق عدالت اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه بی امان با فساد و قاچاق و واردات بی رویه و نیز تقویت تولید داخلی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی را منطبق‌ترین گزینه و شایسته ترین فرد، تشخیص داده و با افتخار، تمام ظرفیت تشکیلاتی و امکانات ملی خود را برای توفیق ایشان به میدان آورده است.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی مولود تفکر عمیق دینی در ساحت اجتماعی ست که تکیه به مردم را مبنای شکل دهی نظام حکمرانی می داند. به فرموده رهبر معظم انقلاب، ابتکار عظیم امام خمینی ره، از قیام پاک و خونین ۱۵ خرداد ۴۲ تا امروز، ابداع و تحقق نظریه جمهوری اسلامی است. میراث گرانقدر امام خمینی عزیز به تعبیر قرآن، چون درختِ پاکی ست که بر اصل ثابت اسلام و مکتب نورانی امام صادق علیه السلام و فقه جعفری، استوار شده و به برکت پیوند حقیقی با مردم، شاخ و برگ پرشکوه و شوق انگیزش بر آسمان برافراشته است و علی رغم تمام پیش بینی های تاریک، با گذر از دره ها و فراز و نشیب های بهت انگیز و دشوار، به اذن پروردگار با سکانداری رهبری دلسوز، وارسته، اهل علم، با تقوا و محبوب، به سمت قله های درخشان پیشرفت و عظمت در حرکتی دائم و زاینده است.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مبتنی بر بیانیه گام دوم و چارچوب تبیین شده توسط رهبری و با توجه به نظام مسائل کشور و مطالبات اجتماعی، به بررسی کارنامه و قابلیت نامزدهای ریاست جمهوری پرداخته و از شبکه گسترده ملی خود نظرسنجی بعمل آورده است. در نهایت، با هدف تحقق عدالت اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه بی امان با فساد و قاچاق و واردات بی رویه و نیز تقویت تولید داخلی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی را منطبق‌ترین گزینه و شایسته ترین فرد، تشخیص داده و با افتخار، تمام ظرفیت تشکیلاتی و امکانات ملی خود را برای توفیق ایشان به میدان آورده است.

مرور نابسامانی‌ها و سوء مدیریتِ سال‌های گذشته و خسارات ناشی از تکیه به بیگانگان و تعطیلی کشور، اهمیت تصمیم و انتخاب مردم را بیش از پیش برجسته می کند. در این راستا شورای ائتلاف،  با هدف تحقق دولت جوان انقلابی و محافظت از میراث ارزشمند امام عزیز و خون آورد شهیدان سرافراز، از ملت شریف ایران برای مشارکت حداکثری دعوت بعمل می آورد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
یکی از ویژگی آقای رئیسی این می باشد که ده سال رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودند و در طول دوران فعالیتشان با ساختار های فسادزا آشنا شدند بنابراین اشراف و شناخت خوبی بر مجموعه ها داشتند و چون انگیزه ترمیم نقاط فساد زا را هم دارند با انگیزه بهتری ورود می کنند و می توانند با فساد برخورد کنند.
1
0
علی خان زاده از کاشمر
Germany
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
ین سید بزرگوار با قبول مسئولیت های ویژه در قوه قضائیه و نظام، جایگاه را برای بسیج عمومی در بین مردم و دستگاه ها برای مبارزه با فساد ایجاد کرده است.
1
0
دبیریان
Germany
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
درود بر شورای ائتلاف
1
0