۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۸۲۰۰۵
در نظرسنجی رسا صورت گرفت؛

«شفافیت و پاسخگویی»؛ مهمترین مطالبه مردم از نامزدها در مناظرات

«شفافیت و پاسخگویی»؛ مهمترین مطالبه مردم از نامزدها در مناظرات
مخاطبان خبرگزاری رسا با شرکت در نظرسنجی این رسانه حوزوی، «شفافیت و پاسخگویی» را مهمترین مطالبه خود از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات دانستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی انتشار نظرسنجی خبرگزاری رسا در خصوص «کدام عنصر در مناظره بین نامزدهای انتخاباتی برای شما اهمیت بیشتری دارد»؟ مخاطبان این خبرگزاری نظرات خود را درباره این موضوع از طریق شرکت در نظرسنجی اعلام کردند.

مخاطبان خبرگزاری رسا در این نظرسنجی با چهار گزینه «اخلاق‏ مداری»، «افشاگری»، «شفافیت و پاسخگویی» و «توانایی چالش با دیگر نامزدها» مواجه بودند.

در این نظرسنجی گزینه «شفافیت و پاسخگویی» با 61.84 % حائز بیشترین درصد رضایتمندی مخاطبان شد، گزینه «اخلاق‏ مداری» 19.74 % از رأی مخاطبان را به خود اختصاص داد، گزینه «افشاگری» نیز 10.53 % از آراء را از آن خود کرد و گزینه «توانایی چالش با دیگر نامزدها» با 7.89 % کمترین آراء مخاطبان را به خود اختصاص داد.

مناظرات انتخابات ریاست جمهوری در مرئا و منظر دوستان و دشمنان نظام اسلامی قرار دارد از این رو چیزی که باید همیشه مورد توجه نامزدها قرار گیرد این است که با سخنانشان برای دشمنان خوراک تبلیغاتی در راستای تضعیف نظام تهیه نکرده و دوستداران انقلاب را نیز سرخورده نکنند.

اما این موضوع کمتر مورد توجه برخی از کاندیداها قرار گرفته و متأسفانه شاهد بی اخلاقی و توهین به دیگر نامزدها از سوی آنها بوده ایم؛ در جایی که باید مردم را با برنامه های خود آشنا کرده و درمانی برای دردهای مزمن کشور ارائه کنند به حریفان خود تاخته و بی برنامگی و عدم توان خود برای اداره کشور را با توهین، دروغ و هوچی گری می پوشانند.

چیزی که مسلم است مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی با ترفندهای این افراد به خوبی آشنا هستند و با انتخاب صحیح نمی گذارند کشور دوباره به دست کسانی بیفتد که با تخریب حریفان، ترفندهای رسانه ای و دروغ هشت سال به جایگاهی تکیه بزنند که لیاقت آنرا ندارند.

رهبر انقلاب نیز در سخنرانی هفته ابتدایی خرداد امسال فرمودند: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد.

«شفافیت و پاسخگویی»؛ مهمترین مطالبه مردم از نامزدها در مناظرات

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی خان زاده از کاشمر
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
ب نظر شما اقای قاضی زاده کنار میکشد؟
1
0