۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۸۲۰۱۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

حامی تولید و فساد ستیز بودن ویژگی مهم فرد اصلح است

حامی تولید و فساد ستیز بودن ویژگی مهم فرد اصلح است
لرستان- حجت الاسلام شاهرخی با تأکید بر ضرورت توجه به معیارهای فرد اصلح گفت: فرد اصلح با تکیه بر روحیه مردمی و خدمت رسانی بایدبتواند رشد فرهنگی و اقتصادی کشور را رقم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه در میان مسؤولان کشوری، رئیس جمهور بیشترین امکانات و اختیارات را برای حل مسائل کشور را در اختیار دارد، بیان داشت: کفایت و توانایی رئیس جمهور است که می‌تواند کشور را به لحاظ علمی، فرهنگی، صنعتی و… به پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: یک رییس جمهور متدین، متعهد و کارآمد است که می‌تواند رفاه و پیشرفت را برای مردم به ارمغان بیاورد و باید در کنار تدین، تعهد و التزام عملی به اسلام، دارای دانایی، توانایی و کارآمدی لازم در پیشبرد امور مادی، معنوی و فرهنگی مردم باشد.

رییس جمهور باید مردمی و مملو از روحیه خدمت رسانی به مردم باشد

وی ادامه داد: رییس جمهور باید مردمی و مملو از روحیه خدمت رسانی به مردم باشد، شایسته سالاری در انتخاب همکاران مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد، حامی تولید و فساد ستیز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه فردی را باید انتخاب کرد که دارای روحیه جهادی با همت و کار مضاعف باشد، بیان کرد: با انتخاب اصلح باید به فردی رأی داد که بتواند ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی را برای ملت رقم بزند.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری در انتخاب اصلح مهم است، اظهار داشت: مردمی بودن و خدمت رسانی به مردم، حامی تولید بودن، شجاع و اهل حفظ عزت و شرافت و کرامت خود، دولت، ملت و کشور بودن از دیگر معیارهای انتخاب اصلح است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: فساد ستیز بودن از دیگر ویژگی‌های انتخاب اصلح است، یکی از مؤلفه‌های کارآمدی تقابل با فساد، مفسدان و ویژه خواران است./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات