۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۸۱۹۹۳
مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب:

اصلی‌ترین اولویت نامزدهای ریاست جمهوری باید سربلندی انقلاب و نظام باشد

اصلی‌ترین اولویت نامزدهای ریاست جمهوری باید سربلندی انقلاب و نظام باشد
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی‌نیا گفت: شاید نامزدهای کنونی ریاست جمهوری از طیف‌های مختلف باشند، اما مهمترین و اصلی‌ترین اولویت آنها ملت و نظام و سربلندی انقلاب باید باشد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به جایگاه انتخابات در نظام مردمسالار دینی انقلاب اسلامی گفت: در هر انتخاباتی که ما داشته‌ایم، چه انتخابات ریاست جمهوری، چه خبرگان رهبری، چه مجلس و حتی شورا، همواره شاهد شیطنت‌های دشمنان بوده ایم.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب اظهار داشت: امسال هم دشمنان برنامه‌های بسیاری برای کم رنگ کردن انتخابات در کشور داشته و دارند و تمام امکانات خود را در این راستا بسیج کرده‌اند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: دشمنان با استفاده از مهره‌های داخلی و خارجی خود به دنبال ایجاد یک جو ناامیدی و یاس بزرگ در کشور است، دشمن هرگز نمی‌خواهد و دوست ندارد که در انتخابات در ایران از شور و مشارکت بالایی برخوردار باشد، به همین منظور کارهای زیادی برای رسیدن به نیات پلید خود انجام می‌دهد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و مدیریتی در کشور عنوان کرد: هفت نامزد ریاست جمهوری قبل از هرچیزی باید نگاهشان و برنامه‌هایشان برای اصلاح وضعیت موجود باشد، نامزدها باید بدانند که برای اصلاح امور و اقتدار هرچه بیشتر انقلاب و نظام اسلامی قدم در این راه گذاشته‌اند.

حجت الاسلام کرمی نیا ادامه داد: شاید نامزدهای کنونی ریاست جمهوری از طیف و گروه‌های سیاسی مختلف باشند، اما مهمترین و اصلی‌ترین اولویت آنها ملت و نظام و سربلندی انقلاب باید باشد.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز از همه فعالان مذهبی و فرهنگی به ویژه روحانیون و طلاب که به نوعی معتمد جامعه می‌باشند می‌خواهیم که مردم را برای حضور در این انتخابات بیشتر کنند و نسبت به اعتمادسازی جامعه به این همه‌پرسی تلاششان را دوچندان نمایند.

حجت الاسلام کرمی نیا گفت: بی‌گمان اگر به دنبال حل مشکلات کنونی در کشور هستیم، تحریم و یا قهر با صندوق‌های رای راه عاقلانه عبور از این بحران‌ها نیست، بنابراین تنها راه برای ارتقا وضعیت معیشتی، اقتصادی، اشتغال، سیاسی و... کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: بنابراین از ملت ایران به ویژه مردم استان کرمانشاه می‌خواهیم که در این انتخابات به مانند ادوار گذشته حماسه آفرین باشند و شخصی را روانه ساختمان پاستور کنند که با آرمان‌های امام و رهبری و شهدا همخوانی و همسویی داشته باشد./1400/

ارسال نظرات