۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۸۱۷۶۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

پیروزی انقلاب نتیجه نگاه عملی و علمی امام خمینی به دین اسلام بود

پیروزی انقلاب نتیجه نگاه عملی و علمی امام خمینی به دین اسلام بود
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه نگاه عملی و علمی امام خمینی (ره) به دین مبین اسلام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امروز در حسینیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار گردید.

در این مراسم، آیت الله مصطفی علما در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با داشتن دو سرمایه معنوی یعنی امام راحل و مقام معظم رهبری بی شک تاثیرات خود را بر جهان گذاشته است و اکنون شاهد این تاثیرات شگرف هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ماهیت انقلاب ما، اسلامی و دینی بود و همین امر باعث مردمی بودن و اسلامی بودن این نظام گردید نظامی که در بین ملتش از محبوبت بسیار بالایی برخوردار است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: ملت ایران در 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره حضور و جایگاه خود را به جهانیان نشان داده‌اند و بی‌شک بعد از این هم شاهد تحول آفرینی این ملت در عرصه‌های جهانی خواهیم بود.

آیت الله  علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام راحل با تشکیل حکومت اسلامی جانی دوباره به اسلام دارد و از سوی دیگر رهبر امام خمینی (ره) در جهان بسیار بی‌نظیر و  بی‌همتا بود و برای همه جهانیان به الگویی بزرگ تبدیل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: استقلال و روی پای خود ایستادن برای همه ملت ایران ارزشمند است و این مهم با رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رنگ عملی به خود گرفت و امروز به عینه شاهدیم که آمریکایی‌ها که روزگاری خود را ابرقدرت جهان می‌دانستند، اکنون زیر چکمه‌های جوانان و سربازان ایران اسلامی به می‌شوند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: این انقلاب با تاسی از حرکت امام حسین (ع) علیه نظام سلطه به پا خواست و در نهایت به پیروزی رسید، انقلاب اسلامی ایران نتیجه نگاهی عملی و علمی به اسلام بود، نگاهی که امام راحل آن را در کشور نهادینه ساخت و به جرات می‌توان گفت که تا زمانی که این نگاه اسلامی در کشور وجود دارد، هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر این ملت واحد قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به مساله انتخابات اشاره داشت و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در سخنان خود درباره انتخابات معیارهای اسلامی را برای انتخاب یک فرد اصلح مطرح می‌فرمایند، حال باید از خود بپرسیم که چرا باید در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم؟ مشارکت در این همه‌پرسی به نوعی تایید اسلام و انقلاب و استقلال این نظام الهی است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه مردم در انتخاب نامزد اصلح باید نهایت دقت را داشته باشند، گفت: ایران اسلامی در بحث ثروت‌های خدادادی و طبیعی جایگاه بسیار والایی در جهان دارد، لذا شایسته نیست که وضعیت اقتصادی و اشتغال در این سرزمین اینگونه باشد، بنابراین می‌توان با انتخاب یک فرد اصلح برای پست ریاست جمهوری به جایگاه واقعی خود در جهان برسیم و این مهم تنها با مشارکت حداکثری و احساس تکلیف در انتخابات مقدور خواهد بود./1400/

ارسال نظرات