۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۸۲۰۳۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

همه وظیفه داریم مردم را به انتخابات دعوت کنیم

همه وظیفه داریم مردم را به انتخابات دعوت کنیم
آیت الله کعبی گفت: در این شرایط زمانی حساس همه ما وظیفه داریم با هوشیاری و آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنیم و کوچکترین توجه‌ای به یاوه گویی‌های دشمنان نداشته باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار سید محمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان با آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار آیت الله کعبی گفت: برای ارتقاء امنیت اجتماعی باید با هم افزایی در قالب ایجاد قرارگاه‎هایی همچون حل اختلاف، سرقت، قتل، سلاح و مهمات و .. ظرفیت‌هایی را تولید کرد.

وی به نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در برقراری امنیت انتخابات و تقدیر از برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش سران عشایر و بزرگان طوایف اشاره داشت و گفت: نیروی انتظامی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گروه‌های مرجع، معتمدین و متنفذین اجتماعی را شناسایی و جلساتی را برای شنیدن مشکلات و نقطه نظرات آن‌ها برگزار کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر مشارکت حداکثری آحاد جامعه در انتخابات تاکید کرد و گفت: در این شرایط زمانی حساس همه ما وظیفه داریم با هوشیاری و آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنیم و کوچکترین توجه‌ای به یاوه گویی‌های دشمنان نداشته باشیم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار سردار سید محمد صالحی به عملکرد فرماندهی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: در ۷۰ روز سال جاری کارکنان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی موفق به کشف ۴ تُن و ۲۶۰ کیلو گرم انواع موادمخدر در سطح استان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش کشفیات داشته است.

وی افزود: در چند روز گذشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی پیچیده موفق به انهدام باند تهیه و توزیع هروئین شدند که در این راستا ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن است گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت عمومی استان با رصد اطلاعاتی، ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و زیر ضربه قرار دادند، که در این ارتباط ۲۵ قبضه کلت کمری و ۵۰ تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

سردار صالحی با اشاره تمهیدات انتظامی لازم از سوی پلیس استان خوزستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو، اظهار داشت: آنچه برای پلیس در تامین نظم و امنیت انتخابات این حماسه بزرگ و باشکوه اهمیت دارد این است که نیروی انتظامی با انجام وظیفه خود پاسدار ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی باشد و بار دیگر ثابت کند که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه است. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات