۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۸۲۰۵۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

عملکرد دستگاههای فرهنگی در شرایط بی‌سابقه تحریم‌های دشمن ستودنی است

عملکرد دستگاههای فرهنگی در شرایط بی‌سابقه تحریم‌های دشمن ستودنی است
کرمانشاه - حجت الاسلام صالحی گفت: با وجود اینکه اکنون شاهد بی سابقه ترین تحریم ها از سوی دشمنان هستیم بازهم عملکرد دستگاه های فرهنگی در این برهه تاریخی قابل ارج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در بحث فرهنگ سازی در بحث خانواده و جامعه سازمان و دستگاه های موثر خوبی در کشور و استان کرمانشاه داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بنابراین شایسته است که همواره بین این سازمان و دستگاه های فرهنگی یک تعامل همیشگی و دوسویه برقرار باشد تا ان شاء الله مشکلات فرهنگی در این استان هرچه سریعتر کمرنگ شوند.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با وجود اینکه اکنون شاهد شدیدترین و بی سابقه ترین تحریم ها از سوی دشمنان نظام هستیم بازهم عملکرد دستگاه های فرهنگی در این برهه تاریخی قابل ارج است و این نشان از نگاه جهادی و انقلابی مدیران این دستگاه ها و سازمان های فرهنگی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه افزود: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت های رسانه های داخلی کارهای فرهنگی که در این شرایط خاص تاریخی توسط متولیان و دستگاه های فرهنگی انجام گرفته را به اطلاع عموم ملت برسانیم، بنابراین می توان گفت که رسانه ها بخشی از حوزه فرهنگ کشور محسوب می شوند که تاثیرگذاری آنها بر افکار عمومی انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: خوشبختانه در عصری که زندگی می کنیم امکانات رسانه ای بسیار است و به هیچ وجه با ادوار گذشته تاریخی این مساله قابل مقایسه نیست اما با این وجود همه دیدیم که ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امام جعفرصادق (ع) بدون داشتن این امکانات کنونی، کارهای فرهنگی بزرگی در زمان خویش انجام دادند که هنوز اثرات این کارهای فرهنگی در جامعه اسلامی پابرجاست.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: تداوم جلسات نهادها و دستگاه های فرهنگی در دراز مدت تاثیرات مثبت خود را بر روی حوزه فرهنگ خواهد گذاشت، بنابراین باید اولویت ما رفع مشکلات فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی با استفاده از ظرفیت های دینی و فرهنگی باشد./1400/

ارسال نظرات