۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۸۲۰۵۹
حجت الاسلام نیک بین:

نباید کلمات رهبری را به نفع خودمان تفسیر کنیم

نباید کلمات رهبری را به نفع خودمان تفسیر کنیم
نماینده کاشمر در مجلس با بیان اینکه آینده انقلاب روشن است ولی با این حال عده‌ای فتنه‌گر و مدافع فتنه سکوت کرده‌اند، گفت: نباید کلمات رهبری را به نفع خودمان تفسیر کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی اظهار داشت: برخی از کلمات از زبان دوستان ما در مجلس صادر می‌شود، این حرف حقی است که با شاخص ملاک و معیار انسان‌ها سنجیده شوند و ملاک سنجش مشخص باشد.

وی افزود: 8 سال آقای موسوی، 8 سال آقای هاشمی، 8 سال آقای خاتمی و 8 سال آقای روحانی و اگر بنی‌صدر را نیز جزو این دسته از افراد بدانیم بیش از 34 سال دولت در اختیار تفکری خاص اداره می‌شده است. در همه این سال‌ها شورای نگهبان به حق مدیریت کرده و تأیید صلاحیت‌ها را انجام داده و کسی اعتراض نداشته است.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چون همیشه شورای نگهبان سعی بر این داشته تا سلایق مختلف را در چارچوب قانون و در انتخابات ریاست جمهوری پای میز مناظره و رقابت قرار دهد. دوستانی که داعیه‌دار بی‌عدالتی هستند کجا بودند که شورای نگهبان به حق در این دوره و دوره‌های گذشته کار خود را انجام داده است.

حجت الاسلام نیک‌بین گفت: اگر به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات هستید اعتراضات خود را به صورت مکتوب اعلام می‌کردید و دلایل عدم احراز صلاحیت خود را به صورت خصوصی دریافت می‌نمودید و توضیحات و مستندات شورای نگهبان را مشاهده می‌کردید.

وی افزود: دلیل اینکه شورای نگهبان دلیل برخی از عدم احراز صلاحیت‌ها را اعلام نمی‌کند این است که شورای نگهبان حافظ آبروی شما و کسانی است که به هر دلیلی احراز آنها صلاحیت نشده، قرار است نظام جمهوری اسلامی از ظرفیت افرادی که رد صلاحیت شده‌ و یا احراز صلاحیت دریافت نکرده‌اند، استفاده کند. اگر به صورت علنی دلایل اعلام شود ظرفیت‌سوزی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام نیک بین گفت: ای کاش یک بار در مقابل رفقای بی‌انصاف خود آیات قران و کلمات امیرالمومنین را می‌خواندید، رفقایی که با وقاحت تمام عامل بدبختی و وضعیت تأسف‌بار امروز را تفکر انقلابی می‌دانند و از تفکر غرب‌زده دولت‌های چهارگانه در سال‌های گذشته که کشور را تا پله سقوط پیش برد، دفاع می‌کنند.

نماینده کاشمر در مجلس تصریح کرد: دولت‌هایی که بارها و بارها کشور را تا لبه پرتگاه سقوط پیش بردند و فتنه‌های مختلف را مدیریت کردند و کودتا را در ابتدای انقلاب راه انداختند، چه جایی علیه فتنه‌ای که بارها و بارها مقام معظم رهبری فرمودند خط قرمز است حرف زدید. چرا در مقابل افرادی که فتنه‌گر و بعضاً مدافع فتنه هستند سکوت کردید.

وی ادامه داد: گلایه مقام معظم رهبری از عدم احراز صلاحیت‌ها و تأیید صلاحیت‌ها نبود بلکه گلایه ایشان از انتشار شایعات برای رد صلاحیت افراد در کشور بود. گلایه مقام معظم رهبری از این بود که چرا فضای مجازی ولنگار اجازه می‌دهد هر شایعه‌ای علیه انسان‌های محترم و بزرگواری که بعضاً رد صلاحیت شده‌اند، پخش شود. قرار نیست کلمات رهبری را به نفع خودمان تفسیر کنیم.

حجت الاسلام نیک‌بین با بیان اینکه آینده انقلاب روشن است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند جبران کنید تا دلایل واهی برای افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده پخش نشود و دلایل واقعی به آنها گفته شود.

ارسال نظرات