۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۸۲۰۹۰
امام جمعه موقت کاشان:

راه حل عبور از نابسامانی ها و مشکلات کشور حضور همگانی در انتخابات است

راه حل عبور از نابسامانی ها و مشکلات کشور حضور همگانی در انتخابات است
اصفهان - حجت الاسلام احتشام تنها راه حل عبوراز نابسامانی ها و مشکلات کشور را حضور همگانی همه آحاد جامعه در پای صندوق های رای با هر نوع دیدگاه و تفکری دانست.
حجت الاسلام علی احتشام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان گفت: ایران اسلامی برای تبدیل شدن به قدرت جهانی  و برای اینکه در زمینه فرهنگی و اقتصادی به جایگاه حقیقی خود در تراز انقلاب اسلامی در جهان برسد نیاز به یک رئیس جمهور و دولت پر توان و خلاق با استفاده از ظرفیت‌های درون زا و جوان‌های دانش بنیان دارد.

وی افزود: ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد امسال انتقام بی عرضگی کسانی که مسبب صف مرغ، روغن نباتی، بورس ورشکسته، گرانی‌ها و نابسمانی‌ها هستند را با حضور حداکثری و انتخاب اصلح خواهند گرفت.

امام جمعه موقت کاشان  راه حل عبور از نابسامانی‌ها و مشکلات کشور را حضور همگانی همه آحاد جامعه درپای صندوق‌های رای با هرنوع دیدگاه و تفکری دانست و اظهارداشت: با حضور درانتخابات و انتخاب صحیح می‌توان برهمه مشکلات کشور غلبه کرد.

حجت الاسلام احتشام یادآور شد: ملت مقاوم سوریه بعد از ۱۰ سال ظلم و ستم و تجاور آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه با محوریت غربی، عبری، عربی، انتقام خود را با حضور حداکثری خود درانتخابات و انتخاب بشار اسد به عنوان یک رئیس جمهور مقاوم را داد.

وی ادامه داد: امروز نیز ملت بزرگ ایران مانند ملت سوریه درانتخابات ۲۸ خرداد با حضور حداکثری خود کسی را که بتواند ازمواضع انقلابی با کارجهادی دفاع کند و سرمایه‌های ملت را در راستای مبارزه با تبعیض و فساد و رانت خواری به کار بگیرد، انتخاب خواهند داد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: ملت ایران در روز جمعه ۲۸ خرداد امسال با حضور همگانی خود در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر به دنیای مستکبرین اعلام خواهند کرد، این ملت تحت هیچ شرایطی از راه امام و شهدا ورهبری فاصله نخواهد گرفت./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات