۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۸۲۱۸۲
مدیر مدرسه علمیه برادران الشتر:

انتخاب اصلح برای پیشرفت کشور ضروری است

انتخاب اصلح برای پیشرفت کشور ضروری است
لرستان - حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه انتخاب اصلح لازمه پیشرفت کشور است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تقویت و اقتدار نظام اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مسعود بابایی، صبح امروز در جلسه هم اندیشی حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب «دعوت یکدیگر به شرکت در انتخابات، مصداق عینی تواصی به حق است.»

مدیر مدرسه علمیه برادران الشتر با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و اهمیت این حضور افزود: مردم با مشارکت در انتخابات بار دیگر میثاق با شهدا، آرمان های امام راحل و بیعت دوباره با رهبری را به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: این حضور برای انتخاب فرد اصلح ضروری بوده و آمدن پای صندوق های رای باید آگاهانه باشد.

مشارکت مردم در انتخابات سبب تقویت عزت و اقتدار نظام است

حجت الاسلام بابایی حضور پای صندوق های رای را سبب ایجاد یاس و نا امیدی بین دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تقویت و اقتدار نظام اسلامی است.

وی مردم را صاحبان اصلی این انقلاب خواند و گفت: آمدن مردم در صحنه های مختلف تاکنون نظام را در برابر توطئه های دشمن حفظ کرده است و امروز ملت ایران با رای خود ماندن پای انقلاب و آرمان های شهدا را فریاد خواهند زد.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: امروز روحانیت و حوزه علمیه با تبیین اهمیت حضور مردم، بیان دستاوردهای نظام و ترویج شاخصه های انتخاب اصلح در جامعه باید بصیرت افزایی کنند.

وی با تاکید بر دعوت مردم برای شرکت در انتخابات عنوان داشت: مهم ترین عامل در این راستا بیان دستاوردهای نظام و تبیین نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور و اهمیت حضور مردم برای انتخابی شایسته و اصلح است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات