۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۸۲۲۱۴
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

نامزدها تربیون های رسمی را تبدیل به وسیله تخریب همدیگر نکنند

نامزدها تربیون های رسمی را تبدیل به وسیله تخریب همدیگر نکنند
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: نامزدهای ریاست جمهوری نباید تربیون های رسمی و ملی را به وسیله ای برای تخریب رقبای خود تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین امان الله نریمانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از حوزویان و علمای کرمانشاهی اظهار داشت: کمتر از 8 روز دیگر به انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری باقیمانده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات امسال با توجه به بسیاری از مسایل داخلی، منطقه ای و کشوری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است تا جایی که ایران اکنون به کانون توجهات جهانیان تبدیل شده است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه تاکید کرد: دشمنان با اجماع بزرگی به دنبال این هستند که این حماسه بزرگ را آغشته به تهمت و افترا و دروغ نمایند و سپس از آن بهره برداری سیاسی به سود منافع استعماری خود کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نریمانی با اشاره به حواشی مناظره ها عنوان کرد: باید اذعان کرد که در 2 مناظره ای که تاکنون به صورت زنده از رسانه ملی پخش شده است، شاهد عبور از برخی خطوط قرمز و نیز برخی از بداخلاقی های سیاسی و حتی شخصیی هستیم که این به هیچ وجه زیبنده نظام اسلامی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: نامزدهای ریاست جمهوری باید از فرصتی که صداوسیما در اختیار آنان قرار داده است برای تشریح برنامه های خود استفاده کنند نه توهین و افترا و جبهه گیری علیه همدیگر.

وی در ادامه تشریح کرد: در هر دو مناظره 7 کاندیدای مورد نظر به جای پرداختن به مسایل بسیار مهمی که همواره به عنوان دغدغه های اصلی رهبری شناخته می شوند بعضا به دنبال حاشیه سازی برای همدیگر هستند و این رویه در مناظره بسیار زننده و دور از اخلاقیات در یک کشوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان کرد: سعه صدر و بالا بردن آستانه تحمل نامزدهای ریاست جمهوری باید اولین خصیصه این عزیزان باشد. این افراد که مورد تایید نظام و شورای نگهبان هستند به نوعی مدیون ملت ایران و انقلاب و شهیدان می باشند، لذا نباید تربیون های رسمی و ملی را به وسیله ای برای تخریب رقبای خود تبدیل کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با این وجود مردم ایران خوب می دانند که چه فردی از میان این افراد برای آینده این انقلاب و نظام بهتر و مناسبت تر است و بی شک در 28 خرداد با حضور در پای صندوق های رای، گزینه ای شایسته و اصلح برای آینده ریاست جمهوری این نظام مقدس انتخاب خواهند کرد./1400/

ارسال نظرات