۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۶۸۲۱۳۶
آیت الله عبداللهی:

نامزدهای ریاست جمهوری به جای جدل‌های بیهوده به‌دنبال حل مشکلات کشور باشند

نامزدهای ریاست جمهوری به جای جدل‌های بیهوده به‌دنبال حل مشکلات کشور باشند
کرمانشاه - آیت الله عبداللهی گفت: نامزدهای ریاست جمهوری به جای جبهه گیری در برابر همدیگر، به دنبال تجیمع آرا و تجربیات خود برای حل مشکلات کنونی کشور باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله عبدالخالق عبداللهی امروز در دیدار با جمعی از حوزویان و مبلغین دینی استان کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول 4 دهه اخیر همواره در برابر هجمه های نظامی، سیاسی و اقتصادی دشمنان ایستاده است.

این شاگرد برجسته امام خمینی (ره) بیان کرد: در این مدت از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بصیرت سیاسی و دینی همواره مردم و ملت را در برابر این توطئه های پیچیده بیمه کرده است و امیدواریم که در انتخابات پیش رو نیز بصیرت به کمک این ملت بیاید تا فردی اصلح و در مسیر آرمان های انقلاب و امام راحل و شهدا انتخاب نمایند.

آیت الله عبداللهی در ادامه به برخی از بداخلاقی های انتخاباتی اشاره داشت و گفت: در مناظراتی که بین 7 نامزد تایید صلاحیت شده برگزار گردید، بعضا شاهد برخی بداخلاقی ها و عبور از خطوط قرمز نظام و انقلاب بودیم، امیدواریم که در مناظرات و نشست های بعدی شاهد این نوع رفتارهای هنجارشکنانه نباشیم، زیرا دشمنان به دقت به دنبال یافتن نقاط ضعف در این شرایط حساس سیاسی هستند.

این عالم کرمانشاهی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: هر 7 نامزد ریاست جمهوری دغدغه هایی برای آینده ایران دارند و این برای همه ما عیان است، ولی اگر می خواهیم که این انقلاب همچنان در اوج باشد باید در چنین نشست هایی به جای جبهه گیری و به اصطلاح عامیانه مچ گیری، این عزیزان به دنبال تجیمع آرا و تجربیات خود برای حل مشکلات کنونی کشور باشند.

آیت الله عبداللهی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر موضوعاتی همانند اشتغال، تورم، مسکن و... باعث شده است که بسیاری از جوانان ما هم در امر مقدس ازدواج و هم کار دچار مشکلاتی شوند، لذا باید به جای پرداختن به موضوعات حاشیه ای و بی ارزش تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات جوانان که همیشه مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، باشیم.

این شاگرد برجسته امام خمینی (ره) گفت: از سوی دیگر این روزها تمام دستگاه تبلیغاتی مستکبرین به صورت هماهنگ به دنبال ایجاد یک فضای بزرگ یاس و ناامیدی در کشور هستند، دشمنان می خواهند که از هر طریق ممکن میزان مشارکت ملت در انتخابات را کاهش دهند و بعد از آن عملیات روانی خود را علیه این انقلاب به راه بیندازند.

این عالم کرمانشاهی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم که انتخاب ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار کرمانشاه در 28 خردادماه یک انتخاب اصلح و انقلابی باشد، تا ان شاء الله شاهد تداوم اقتدار این نظام الهی و مردمی باشیم./1400/

ارسال نظرات