۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۸۲۲۵۶
امام جمعه کرمانشاه:

با انتخاب نامزد اصلح آینده و اشتغال را برای جوانان به ارمغان بیاوریم

با انتخاب نامزد اصلح آینده و اشتغال را برای جوانان به ارمغان بیاوریم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: با دو صفت «جمهوریت» و «اسلامیت» است که می توان آینده ای روشن را برای جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات هفته آینده برای این نظام زمینه ساز اقتدار و صلابت بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید برای سربلندی و آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی همه حضوری ماندگاری و تاریخی در 28 خردادماه داشته باشیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شخصی که از سوی ملت ایران به عنوان رییس جمهور آینده این سرزمین انتخاب می شود باید از روحیه انقلابی گری، عدالت محوری و... برخوردار باشد، زیرا با داشتن این صفات است که می توان در بحث اشتغال و رونق تولید تحول ایجاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: با انتخاب نامزد اصلح آینده و اشتغال را برای جوانان ایران اسلامی به ارمغان بیاوریم تا ان شاء الله روز به روز شاهد از بین رفتن مشکلات معیشتی و اقتصادی در این سرزمین مقدس باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمنان تلاش های بسیاری برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای دارند، بنابراین هر ایرانی وظیفه دارد برای سربلندی کشورش نه تنها در این همه پرسی مشارکت داشته باشد، بلکه باید دیگران را نسبت به برنامه ها و دسیسه های دشمن علیه این کشور آگاه کند.

آیت الله علما در ادامه خاطرنشان کرد: تنها با دو صفت «جمهوریت» و «اسلامیت» است که می توان آینده ای روشن را برای جمهوری اسلامی ایران رقم زد./1400/

ارسال نظرات