۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۸۲۳۷۸

اعلام آمادگی ۵ استاد حوزه برای مناظره با سیدحسن خمینی

اعلام آمادگی ۵ استاد حوزه برای مناظره با سیدحسن خمینی
درپی اظهارات سید حسن خمینی، چند تن از اساتید حوزه علمیه قم در نامه ای خطاب به سید حسن خمینی، آمادگی خود را برای مناظره با وی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، درپی اظهارات حجت الاسلام سید حسن خمینی علیه شورای نگهبان، پنج تن از اساتید حوزه علمیه قم در نامه ای خطاب به وی، آمادگی خود را برای مناظره اعلام کردند.

متن این نامه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:  

بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی زید توفیقه
سلام علیکم

نظر به دعوت حضرتعالی از فقهای شورای نگهبان جهت مناظره در مورد آنچه که به نظرتان اجحاف در حق برخی از افراد و گروههای سیاسی و از جمله خودتان در خبرگان میدانید. ما چند تن از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، با تخصص های متفاوت در حوزه علوم انسانی، در مورد نگاه، رویکرد و عملکرد شما و مجموعه‌های تحت مسئولیت تان سوالاتی داریم که از مدت ها پیش دنبال فرصتی برای طرح آن با شما بودیم.

اکنون که فقهای بزرگوار شورای نگهبان با توجه به ایام پر مشغله انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰؛ فرصتی برای پاسخ به سوالات شما را ندارند، ما این آمادگی را اعلام نموده و از شما می خواهیم ضمن شرکت در این مناظره، سوالات و انتقادهای شیفتگان و پیروان امام خمینی ره، نسبت به اقدامات و رویکردهای یاد شده را شنیده و به آن پاسخ بگویید.

پیشاپیش عرض می کنیم: جایگاه انتسابی جنابعالی به امام ره، موجب مزیّت منزلتی شما بر ما فرزندان فکری امام ره، می باشد، چونکه ما مردم ایران، مودب به آداب دینی هستیم، از این رو به فرزندان بزرگان از علماء؛ به اعتبار انتسابشان به پدران و پدر بزرگان معظّم، احترام قائلیم.

چنانچه، جایگاه واقعی، حقیقی و اکتسابی اعضاء، به ویژه فقهاء محترم شورای نگهبان بر جایگاه اکتسابی شما برتری دارد.
پس همچنان که تفاوت حقیقی شما با شورای محترم نگهبان مانع تقاضای شما از شورای نگهبان برای گفتگو نشد؛ قطعا تفاوت اعتباری شما بر ما، مانع تقاضای ما نخواهد شد.
با تشکر

حسن غفاری فر
محمدعلی لیالی
ذبیح الله نعیمیان
مصطفی اسکندری
علی اصغر گرجی همدانی

خبرگزاری رسا نیز آمادگی خود را برای میزبانی از این مناظره در هر زمان و مکانی که سید حسن خمینی و اساتید حوزه به توافق برسند، اعلام می کند.

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
سید حسن جرات مناظره ندارد بزرگتر از اینم که حسن کلیدساز هست جرات ندارد
1
2
طلبه انقلابی از قم
Iran, Islamic Republic of
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
درود بر این اساتید پای کار انقلاب
بعیده که آقای سید حسن بیاید پای مناظره
3
3
شاه حسینی از ساری
Iran, Islamic Republic of
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
درود و حمایت از 5 عالم بزرگ حوزه در استقامت از راه حق و دفاع از شورای معزز نگهبان
3
3
ایرانپور عبد ا...
Iran, Islamic Republic of
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
سلام:لطفابفرمایید برادرگرامی سیدحسن خمینی نسبت به استعمال ادبیات افترایی به نظارت شورای نگهبان که باتلقی تنگ نظری احتمالی یادشده تجدیدنظرواستغفار نمایدومانندتهمتهایی که دراوایل انقلاب گروهکهاوبنی صدربرای ترورشخصیت افرادی مثل شهیدبهشتی ورجایی(ره)بعنوان انحصارطلب واعمال سلیقه وتنگنظرواستبدادگرا میزدندخوراک به دشمن ندهد.
تشکر
0
0
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
باعث تاسف است که آسید حسن برای مناظره حاضر نمیشه.
خوب بیا جلو گر گرد رهی بسم الله
0
0