۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۸۲۴۲۴
رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش اعلام کرد؛

معرفی کتاب «ایران همانطوریکه دیده‌ام» در نشر بنگال

معرفی کتاب «ایران همانطوریکه دیده‌ام» در نشر بنگال
کتاب «ایران همانطوریکه دیده‌ام» نوشته سخاوت حسین با ترجمه بنگالی در بیست‌ویکمین شماره از ماهنامه «نشر بنگال» شرح داده شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در بیست‌ویکمین شماره از ماهنامه «نشر بنگال» که با هدف رصد و پایش جامعه و فرهنگ بنگلادش در حوزه نشر کتاب طراحی شده است؛ کتاب‌های جدیدی که در بنگلادش و به زبان‌های بنگالی و یا انگلیسی به چاپ رسیده‌اند، معرفی می‌شوند.

کتاب «ایران همانطوریکه دیده‌ام» نوشته سخاوت حسین با ترجمه بنگالی که از سوی انتشارات پلک پبلیشرز در 296 صفحه منتشر شده، در بیست‌ویکمین شماره از ماهنامه «نشر بنگال» شرح داده شده است.

کتاب حاضر با چند عنوان تقسیم و ترسیم شده است. اکرام (متخصص ارتوپد) و از پزشکانی که در ایران تحصیل کرده و همسرش ایرانی است این سفر را ترتیب داده‌اند. 10 زوج بنگلادشی را برای سفری توریستی به ایران می‌برند که سخاوت حسین و همسرش نیز در این سفر بوده‌اند.

در این کتاب به قدمت تاریخی ایران، ذخایر طبیعی و سرمایه‌ها، قدمت فرهنگی، شهر شیراز، شهر شعر و شاعران و تاریخ، اصفهان دختر زیبای ایران و بازدید از اصفهان شرح آثار باستانی و بناهای تاریخی، همدان شهر بوعلی سینا، دریای خزر، تهران پایتخت ایران و تصاویری در باره تاریخ و میراث فرهنگی ایران آورده شده است./۹۸۸/

معرفی کتاب «ایران همانطوریکه دیده‌ام» در نشر بنگال

ارسال نظرات