۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۸۲۶۷۵
امام جمعه کرمانشاه:

حقوق بشر آمریکایی ابزاری برای غارت ثروت کشورهای مستقل در جهان است

حقوق بشر آمریکایی ابزاری برای غارت ثروت کشورهای مستقل در جهان است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: حقوق بشری که امروز آمریکایی ها از آن دم می زنند ابزاری برای استعمار و غارت ثروت کشورهای مستقل در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست برنامه ریزی هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» که با حضور مدیران و اصحاب رسانه استان کرمانشاه برگزار گردید، اظهار داشت: یکی از هنرهای مهم مدیران و همه ما باید این باشد که در حفظ اعتماد جامعه تلاش داشته باشیم و معمولا این اعتمادآفرینی در پای صندوق های رای متبلور می گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بنابراین زمانی که دولت در خدمت مردم باشد و خود را خادم این ملت بداند بی شک همواره شاهد حماسه آفرینی در عرصه های ملی هستیم که انتخابات یکی از این عرصه های مهم و استراتژیک ملی است که ملت ایران در تمام این همه پرسی ها حماسه آفرین بوده اند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کسی نمی تواند منکر وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور باشد، بیان کرد: کشور درگیر مشکلاتی است که به نوعی اقشار مختلف جامعه را تحت فشار قرار داده است، با این حال باید گفت که راه برون رفت از این وضعیت نه تنها تحریم و قهر با صندوق های رای نیست، بلکه این حضور و مشارکت حداکثری است که ضامن بقا و اقتدار آینده کشور خواهد بود.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود عنوان داشت: یکی از ویژگی های بارز امام راحل درک بالای ایشان از مسایل سیاسی و جهانی بود به طوری که امام خمینی (ره) حوادث 50 سال آینده را به خوبی و درستی پیش بینی می کردند و بارها در سخنان خود می فرمودند که آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و اکنون عینا شاهد تحقق سخنان ایشان درباره آمریکایی‌ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام راحل با انقلاب خود توانست معادلات جهانی را برهم بزند و یک نظام اسلامی ایجاد کند که شعارش نه شرقی و نه غربی بود.

آیت الله علما با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی یک دروغ بزرگ در جهان است، اظهار داشت: حقوق بشری که امروز آمریکایی ها و دیگر اذنابش از آن دم می زنند نه تنها هیچ بازخوردی نداشته است، بلکه با ابزار حقوق بشر منافع بسیاری از کشورها را به خطر انداخته اند و ثروت های آنان را غارت کرده اند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: بنابراین می توان گفت که امروز ملت ایران به معنای واقعی بر سرنوشت خود حاکم هستند و این امر را به عینه در بحث انتخابات می بینیم که مردم چه شوری برای آینده و سرنوشت خود دارند./1400/

ارسال نظرات