۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۸۲۵۲۰
‌رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

ظهور دولت مقتدر مولود مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

ظهور دولت مقتدر مولود مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: بی شک ظهور و ایجاد دولت توانمند و مقتدر مولود مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز با جمعی از بانوان فرهیخته استان کرمانشاه با محوریت انتخابات دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در این مراسم اظهار داشت: بانوان در بحث انتخابات همیشه مشارکتی بالا، پرشور و آگاهانه دارند و امسال نیز بی شک شاهد این رویداد توسط بانون و دختران ایران زمین خواهیم بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تاکیدات فراوان مبنی بر مشارکت حداکثری که این روزها از زبان و گفتار بزرگان می شنویم به این علت است که هرچه میزان مشارکت بالا باشد در کنار آن هم دولتی مقتدر، کاربلند و توانمند روی کار خواهد آمد که تحقق این مهم خواسته همه ماست.

حجت الاسلام و المسلمین قمی در ادامه سخنان خود افزود: زنان در جامعه اسلامی به عنوان رهبران جامعه محسوب می شوند و این مهم در کشور ایران به عینه دیده می شود  و بانوان در وافع مدافعان حرم ایران هستند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: بانوان مسلمان و متعهد با انقلاب و آرمان های آن در حساس ترین شرایط حماسه آفریده اند و امسال نیز با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و... بانوان این کشور و نظام دوباره نقش آفرینی بزرگ خود را در پای صندوق های رای نشان خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بی شک ظهور و ایجاد دولت توانمند و مقتدر مولود مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات است./1400/

ارسال نظرات