۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۸۲۴۲۰
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

اجازه ندهیم تبلیغات دشمن افکار عمومی را در بحث انتخابات مدیریت کند

اجازه ندهیم تبلیغات دشمن افکار عمومی را در بحث انتخابات مدیریت کند
کرمانشاه - حجت الاسلام فاضلی گفت: اجازه ندهیم تبلیغات رسانه ای دشمن افکار عمومی در بحث انتخابات را مدیریت کند و به اصطلاح مردم گرفتار غوغاسالاری دشمنان نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجت الله فاضلی امروز در دیدار با جمعی از کنشگران سیاسی و اجتماعی استان کرمانشاه عنوان داشت: انتخابات را می توان نماد بارز و مبرهن مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی عنوان کرد و این انتخابات برای نظام ما یک افتخار و برگ برنده در سطح منطقه و جهان است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: لذا باید برای حفظ این دستاورد مهم و استراتژیک که حاصل خون شهدای این سرزمین است، همواره در باشکوه برگزار کردن انتخابات نقشی مهم داشته باشیم و زمینه های مشارکت حداکثری را فراهم آوریم زیرا همین حضور خود یک حرکت رو به جلو برای این نظام محسوب می شود.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناظرات انجام گرفته بین نامزدهای ریاست جمهوری عنوان داشت: نَفس برگزاری مناظره ها کاری بسیار بجا و شایسته و ضروری بود، ولی در بحث نحوه برگزاری و سخنانی که از زبان برخی از نامزدها بیان شد، بعضی گله مندی ها در سطح جامعه به ویژه در میان دلسوزان نظام و انقلاب پیش آمد.

حجت الاسلام فاضلی افزود: برخی از نامزدها با عبور از خطوط قرمز عملا مباحثی را مطرح کردند که نه تنها طرح این گفته ها و مقوله ها در این برهه زمانی دردی را حل نمی کند، بلکه باعث می شود که هم مردم نسبت به انتخابات دلسرد شوند و هم اینکه زمینه شادی دشمنان قسم خورده نظام فراهم بشود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه افزود: بنابراین شما فعالان سیاسی و اجتماعی که در جامعه به عنوان نخبگان و معتمدین شناخته می شود باید فلسفه انتخابات را برای عامه جامعه تشریح و تبیین کنید تا دشمنان و رسانه های بیگانه در ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه، نتوانند کاری پیش ببرند.

حجت الاسلا فاضلی انتخابات آزاد را حق هر شهروندان ایرانی دانست و گفت: تمام شرایط برای برگزاری یک انتخابات آزاد و مردمی در 28 مردادماه در کشور مهیا و فراهم است، لذا باید با فعالیت تبلیغی در حوزه سیاست فرهنگ اجازه ندهیم که گفتار و برنامه های تبلیغی و شبکه های ماهواره ای دشمن افکار عمومی داخل کشور را مدیریت کنند و به اصطلاح مردم گرفتار غوغاسالاری دشمنان نشوند.

این استاد حوزوی خاطرنشان کرد: اما مهمتر از همه این مسایل کیفیت برگزاری انتخابات و انتخاب نامزد اصلح است، متاسفانه فضای مجازی و ازدیاد رسانه ها باعث شده است که مردم در انتخاب کردن گزینه اصلح و انقلابی دچار نوعی سردرگمی شوند، بنابراین امیدواریم که کنشگران سیاسی و اجتماعی بتوانند این خلا را پر کنند./1400/

ارسال نظرات