۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۸۲۳۳۵
امام جمعه شهرستان ثلاب باباجانی:

ملت ایران با مشارکتی تاریخی در انتخابات پاسخ جریانات معاند را می دهند

ملت ایران با مشارکتی تاریخی در انتخابات پاسخ جریانات معاند را می دهند
کرمانشاه - ماموستا شیخی گفت: امسال ملت ایران از هر مذهب و قومیتی با مشارکتی تاریخی در انتخابات ۲۸ خرداد جواب دسیسه‌های خبیثانه دشمنان را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی امروز در دیدار با جمعی از فعالان برگزاری انتخابات در منطقه اورامانات اظهار داشت: روزهای آینده به نوعی روزهای بزرگی برای ملت ایران و خلق حماسه‌ای دیگر در کشور است.

امام جمعه ثلاث باباجانی تاکید کرد: این انتخابات از چندین بُعد برای نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران حائز اهمیت است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز بسیاری از مشکلات در کشور باعث شده است که انگیزه نیروهای فعال و جوان کاسته شود و از سوی دیگر تورم و گرانی باعث کوچک تر شدن سفره مردم شده است، بنابراین باید در این انتخابات با مشارکت خود بر این مشکلات بزرگ پیروز شویم.

ماموستا شیخی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در مقابل، ما جریان های مخالف و ضدانقلاب را داریم که همواره در تلاش بوده و هستند که این انتخابات را کم فروغ و بی اثر در سرنوشت مردم نشان دهند، بنابراین باید نیروهای انقلابی و متعهد با حضور در جامعه و بصیرت افزایی این توطئه ها را خنثی کنند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: این جریانات ضدنظام با استفاده از حمایت برخی از کشورهای مرتجع منطقه و سرویس های جاسوسی بیگانه به دنبال القا ناامیدی در جامعه به ویژه نسل های جوان هستند، بنابراین ملت ایران در این روزهای حساس نیازمند بصیرت کامل در برابر این جریانات برانداز و اپوزیسیون است.

ماموستا شیخی در ادامه به ویژگی های یک نامزد اصلح برای پست ریاست جمهوری اشاره داشت و بیان کرد: کسی که به عنوان نامزد ریاست جمهوری پای در این عرصه گذاشته است نخست باید پاکدست، دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد تا بتوانند با انگیزه و روحیه بهتر برای برون رفت کشور از وضعیت کنونی تلاش کند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: بنابراین در 28 خردادماه نه تنها حضور ما در پای صندوق های رای باید بسیار پوشور باشد، بلکه باید در این روز با توجه به معیارهای یک نامزد اصلح از دیدگاه امامین انقلاب، بهترین گزینه را برای آینده دولت انتخاب نماییم.

ماموستا شیخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور فعالانه مردم اهل سنت کرمانشاه و دیگر استانهای کشور در انتخابات، گفت: مردم اهل سنت در کنار برادران اهل تشیع خود همواره در عرصه های ملی حماسه آفرین بوده اند و امسال نیز همه ملت ایران از هر مذهب و قومیتی با مشارکتی تاریخی جواب دسیسه های خبیثانه دشمنان را خواهند داد./1400/

ارسال نظرات