۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۸۲۴۷۱
تولیت مدرسه علمیه کنگاور:

قهر با صندوق‌های رای برنامه و دستور کار سرویس‌های جاسوسی بیگانه است

قهر با صندوق‌های رای برنامه و دستور کار سرویس‌های جاسوسی بیگانه است
کرمانشاه - آیت الله میریونسی گفت: قهر با صندوق‌های رای به هر علت از سوی جامعه و مردم همان برنامه و دستور کار سرویس‌های جاسوسی بیگانه و منطقه‌ای است.

آیت الله سیدعباس میریونسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات آزاد و مردمی بوده است و عملا مردم در این 4 دهه به صورت  مستقیم در سرنوشت و آینده سیاسی خود دخیل بوده‌اند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور گفت: بنابراین شایسته است که از این امتیاز بزرگ به بهترین نحو ممکن پاسداری کنیم و بهترین و درست‌ترین روش پاسداری از انتخابات حضور پرشور در آن می‌باشد.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به جنگ تبلیغاتی بسیاری از دشمنان علیه انقلاب اسلامی و به‌ویژه انتخابات در این کشور، افزود: همه مردم به عینه می‌بینند که سرنوشت انتخابات برای دشمنان منطقه‌ای و جهانی ما چقدر بااهمیت است، زیرا آنان هرگز دوست نداشته و ندارند که نیرویی انقلابی و جهادی روی کار بیاید و همه تلاششان این است که رئیس جمهور ایران فردی منفعل با نگاه ناقص و عقیم به واقعیت‌های موجود باشد.

آیت میریونسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از نامزدها در مناظرات و در گفتگوهای خود خطوط قرمز نظام و انقلاب و نیز اخلاقیات را زیر سؤوال بردند، گفت: متاسفانه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مباحث خود برای جلب آرای بیشتر بسیاری از خطوط قرمز و حرمت ها را شکستند که این امر به هیچ وجه در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و تنها در این میان این دشمنان هستند که از شنیدن این سخنان خوشحال می‌شوند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور گفت: موضوع دیگری که از ماهها قبل توسط ایادی خودفروخته و ضدانقلاب مطرح شده است، تحریم انتخابات می‌باشد، این جریانات که به نوعی سالهاست که در انزوا  و سرخوردگی سیاسی قرار گرفته‌اند، حاشیه سازی و جوسازی علیه انتخابات سیزدهم را بهترین راه برای تخلیه سرخوردگی‌های خود می‌دانند و از همین رو اخبار تمام شبکه‌های ماهواره‌ای و نیز فضای مجازی برای کم رنگ شدن انتخابات سیزدهم بسیج شده‌اند.

آیت الله میریونسی در ادامه بیان داشت: دشمنان با پررنگ کردن مشکلات از یک سو و نیز با القا اینکه رییس جمهور در ایران از هیچ قدرت اجرایی برخوردار نیست، عملا به دنبال ایجاد فضای شائبه و یاس در جامعه و در این روزهای سرنوشت ساز هستند، لذا این مردم هستند که نباید فریب این سیاه‌نمایی‌های دشمنان را بخورند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور خاطرنشان کرد: قهر با صندوق‌های رای به هر علت از سوی جامعه و مردم همان برنامه و دستور کار سرویس‌های جاسوسی بیگانه و منطقه‌ای است، زیرا تاریخ و علم سیاست مشخص کرده است که مشارکت پایین در انتخابات برای هر سیستم و دولتی هزینه‌های بسیاری به دنبال دارد./1400/

ارسال نظرات