۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۸۲۶۸۱
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور:

جامعه الزهرا افق آینده حوزه های علمیه خواهران است

جامعه الزهرا افق آینده حوزه های علمیه خواهران است
مدیر حوزه های علمیه خواهران در دیدار با مدیریت جامعه الزهرا(س) گفت: این نهاد حوزوی، افق آینده حوزه های علمیه خواهران و همچون مدرسه فیضیه است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در دیدار با خانم برقعی با تبریک انتصاب وی به مدیریت جامعه الزهرا سلام الله علیها گفت: مرکز جامعه الزهرا (س) افق آینده حوزه‌های علمیه خواهران و همچون مدرسه فیضیه است؛ به همین دلیل توانایی و قدرت این مرکز، سبب قوت پیدا کردن سایر مدارس علمیه خواهران در سراسر میهن اسلامی ما می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: ما امیدواریم که هماهنگی و همکاری بین حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) در دوره مدیریت خانم برقعی افزایش یابد و این دو نهاد مانند دو بال، طلبه‌ها را به جایگاه مطلوب علمی و شخصیتی برساند.

حجت الاسلام بهجت پور با استقبال از تشکیل شورای هماهنگی بین حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) گفت: هماهنگی‌های مورد نیاز در زمینه پژوهشی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی برنامه‌ریزی، پشتیبانی توسط این شورا می‌تواند صورت گیرد.

برقعی نیز با ابراز امیدواری از هم افزایی این دو مرکز و نهاد حوزوی گفت: امیدواریم این دو نهاد، پیشرفت چشمگیری داشته باشند و نتایج مفیدی در این همکاری به وجود بیاید.

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها افزود: بین این دو نهاد حوزوی هیچ تفکیکی وجود ندارد و ما باید سربازان امام زمان عجل الله را تربیت کنیم و بانوان عالم و مجتهد را به جامعه تحویل دهیم.

ارسال نظرات