۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۸۲۹۰۴

پوشش همزمان المیادین از چند استان ایران/ مشارکت تاکنون بر خلاف انتظار بوده

پوشش همزمان المیادین از چند استان ایران/ مشارکت تاکنون بر خلاف انتظار بوده
خبرنگار المیادین گفت: برخلاف آنچه گفته می‌شد که مشارکت در انتخابات ایران بالا نخواهد بود، حضور مردم تا ظهر امروز در تهران و چند استان دیگر بر خلاف انتظار ناظران بوده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، شبکه خبری المیادین که از حدود دو هفته گذشته، اخبار انتخابات ایران را در قالب چند برنامه ثابت روزانه پوشش می‌دهد، امروز نیز این پوشش را با تمرکز بیشتری ادامه داد.

المیادین برای پوشش اخبار انتخابات ایران ضمن ایجاد استودیویی در تهران و پخش برخی برنامه‌های خود از آن، خبرنگاران خود را به استان‌های مختلف ایران اعزام کرده است. 

هم‌اکنون چهار خبرنگار المیادین در چهار شهر بزرگ ایران مستقر هستند. عبدالرحمن عزالدین از شهر تهران، احمد البحرانی از شهر کرمان، مالک عابده از شهر اصفهان و بسام طراف از شهر مشهد در حال ارسال گزارش و تصاویری زنده در خلال ویژه برنامه امروز المیادین هستند. 


ارتباط زنده از استودیو تهران

 

شبکه المیادین امروز بخش زیادی از آنتن خود را به انتخابات ایران اختصاص داده و تقریبا حدود هفت برنامه گفت‌وگو محور را علاوه بر گزارش‌های زنده از مراکز اخذ رأی در طول روز پخش می‌کند.


اصفهان. مرکز أخذ رأی مسجد امام

 

عبدالرحمن عزالدین ظهر امروز در میدان ولی‌عصر تهران گزارش کرد که در بسیاری نقاط قبل از آغاز ساعت رأی‌گیری مردم در صف منتظر باز شدن مراکز بوده‌اند و برخی از مسئولان شعبه اخذ رأی مسجد امام جواد گفته‌اند که حضور مردم بر خلاف انتظارشان بوده است. 

 

عزالدین با بیان اینکه در تهران مشارکت تا ظهر امروز نسبتا بالا بوده، گفت که همکارانش همین وضعیت را در مشهد و کرمان هم مشاهده کرده و آن را گزارش کرده‌اند.

این شبکه امروز در همین چارچوب میزبان «صادق زیباکلام» و «فؤاد ایزدی»‌ از اساتید دانشگاه تهران بود که گفت‌وگوی این دو تبدیل به نوعی شبه‌مناظره شد.  

زیباکلام و ایزدی دو استاد دانشگاه تهران در ویژه‌برنامه انتخاباتی شبکه المیادین حاضر شدند و زیباکلام ادعا کرد که رئیسی چون نامزد نظام است قطعا پیروز انتخابات است اما ایزدی گفت، اگر اینطوراست چرا چهار سال پیش حسن روحانی پیروز انتخابات شد.

 

ارسال نظرات